Gunhild Hanssen

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 59 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2005)

Ledige plasser

0 av 2000
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

3 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 0485 Oslo
Vis kart
Gunhild Hanssen er en av 605 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(67)
67 vurderinger
Tilgjengelighet
(45)
45 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(50)
50 vurderinger
Service
(40)
40 vurderinger

Siste vurderinger av Gunhild Hanssen

Ikke en fastlege du ønsker å ha

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hverken empati, interesse eller tålmodighet er opplevelsen jeg har hatt på mine besøk hos Gunhild Hansen. Jeg måtte ofte mase for å blitt hørt eller blitt alvorlig for å få henvisninger f.eks. MR av foten som jeg har hatt smerter i over en lang periode m.m.
Hun leser heller ikke beskjeder som ble sendt på forhånd slik at hun ikke var forberedt til selve timen og jeg måtte ta enda mere tid fri fra jobb for å få en unødvendig oppfølging. Da jeg bemerket det på en høflig måte fikk jeg beskjed at jeg bare kunne bytte fastlegen. Det er det jeg gjør nå. Blir trist at man blir lege med en slik innstilling vedkommende har, og håper hun synes jobben hennes er mer givende enn det hun gir inntrykk for.

Kan lett misforstås men flink!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Gunnhild er profesjonell og har alltid tatt mine problemer på alvor. Hun er ikke en person som syr puter under armene på en, men vurdere din helse og dens behov. Utrolig ufortjent at hun blir dømt nedenunder og hjem. Hun er lege. Ikke en psykolog!

Usikker og merkelig oppførsel

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Noe så enkelt som vannkopper på en treåring kunne hun ingenting om. Hun ble irritert og mente jeg stilte «veldig vanskelige spørsmål» da jeg spurte hvor lenge det kan vare, hvordan man ser at det er vannkopper etc. Stirrer inn i PC-skjermen og skriver vanvittig mye uten at noe blir sagt. Virker ekstremt usikker, svarer ikke verken meg eller treåringen. Oppfører seg rart og vingler i sine anbefalinger, gikk derfra uten tydelige svarer.

Dessverre en dårlig opplevelse

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg byttet fastlege til Gunhild, og dessverre må jeg bytte igjen. Jeg følte meg ikke sett, ingen øyekontakt eller empati. Jeg skulle ta en livmorhalsprøve, og begynte å blø masse, hun var ganske hardhent. Prøvde å puste med magen, men fikk beskjed om at jeg ikke måtte gjøre det fordi jeg kom til å bli svimmel. Var ingen bluferdighet her heller, hun sto å så på meg mens jeg kledde av og på meg og jeg fikk ingen håndkle eller noe å legge over i stolen.

Jeg måtte selv etterlyse svar på prøvene, da legen ikke tok kontakt. Da jeg prøvde å ringe kom jeg til en sekretær som virket usikker. Dessverre en dårlig opplevelse.

Effektivt, men savner en totalitet

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Bra: Effektiv, tydelig, har ledige timer.

Kan bli bedre: Jeg har i perioder slitt med dårlig helse og kropp, og dermed hatt flere møter med legen gjennom årene. Til tross for hyppige legebesøk, savner jeg en helhetlig oppfølging av meg og min helse. Jeg vet ikke om jeg her krever for mye av en fastlege? Men jeg ser for meg at fastlegen skal være ankerpunktet for alt det sårbare, smertefulle eller kjipe man opplever med helsa. Der har ikke denne legen vært der for meg, eller klart å trygge meg med noen plan for hvordan jeg kan bli bedre fremover.

Til tross for effektiviteten som jeg verdsetter høyt, har jeg kommet frem til at hit ønsker jeg ikke å ta med eventuelle fremtidige barn, og bytter dermed lege.

Vis flere...