Anniken Aase Sommerfelt

Petroleumslege

Anniken Aase Sommerfelt er en av 48 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Anniken Aase Sommerfelt

Vurdering

Anniken er en fantastisk lege som ser deg for den du er og alltid har et varmt hjerte for å hjelpe. Jeg har intet annet enn positive erfaringer med henne. Hun har vært der for meg med råd, hjelp og støtte som jeg setter så stor pris på.

Fantastisk fastlege

Med sin kunnskap, trygghet og evne til å se hele mennesket er hun virkelig å anbefale.
Har hjulpet meg masse og vært klar og tydelig både ovenfor meg og ikke minst nav!

Dyktig lege/ lang tid for å få time

Jeg har vært kjempe fornøyd med Anniken som lege. Hun er omtenksom, imøtekommende og viser at hun ser menneske og ikke bare sak. Hun er flink på å stille gode spørsmål og er faglig oppdater og dyktig. Hun ser sin faglig ferdigheter men ser hvis det ikke rekker til og henviser til spesialist, hvis det skulle trenges.

Det eneste grunnen jeg valgte å bytte til annen lege er at hun har så lange tider for å få time.eller så er jeg fornøyd.

Anbefaler hun men eneste du må ha baktanke er at du må tåle å vente et par uker før du får time. Samtidig er legekontoret veldig flink på å henvise til annen lege på huset hvis det er behov for akutt.

Dyktig, snill og topp service.

Lett å få kontakt med legekontoret og de er raske til å gi hjelp.
Sommerfelt har vært vår fastlege i mange år, vi får alltid hjelpen vi trenger, samtidig som hun er blid og hyggelig. Følger opp, og viser omsorg for sine pasienter.
Kan anbefales på det varmeste.

Rett og slett best

Utrolig hva den damen får med seg! Hun er lynrask og effektiv samtidig som hun klarer bragden å få meg til å føle at vi har god tid - uten at hun går ut over tiden.
Føler meg svært godt i varetatt. Hun gir svar på spørsmål, til og med svar på spørsmål som ikke er stilt... dessuten er hun svært tillitvekkende. Jeg tror på henne og føler meg trygg. Hun har også et behagelig vesen med humor som gir meg ro. Kunne sagt mer, men holder det ikke med å si at hun rett og slett er best?