Ørjan Waldenstrøm

Autorisasjon (2008)

Ørjan Waldenstrøm er en av 9 fastleger i Tynset

Siste vurderinger av Ørjan Waldenstrøm

Trygg og imøtekommende

Beste legen som finnes. Møter en akkurat der en er i livet, og gir trygghet .
Kunnskaps rik, og veldig god lytter. Føler en blir godt tatt vare på, og respekterer innspill som en måtte komme med.
Håper jeg får beholde denne fastlegen.

Ørjan er den dyktigste legen jeg har hatt, noensinne!

Ørjan er en fabelaktig trygg, varm og god allmennlege, men vel så god på det alternative, kropp og sinn - noe som er en perfekt kombinasjon.

Han er en av de få som har satt seg inn i stoffskiftet - dette har jeg jo forstått gjennom årene at ikke alle leger har tatt seg bryet med, og dermed driver de med feilmedisinering.
Ørjan sørget for at jeg etter 10 år hos andre leger, fikk riktig medisin!

Han nøler heller ikke med å sende henvisning til spesialist om saker ligger utenfor hans viten.

Ørjan har aldri dårlig tid - han ser deg og oppfordrer gjerne til en lengre prat. Han forklarer på en forståelig måte, så en går der i fra litt klokere på hvordan ting egentlig henger sammen.

Jeg er en 1966 modell - pga en nakkeskade og diverse ringvirkninger i kjølevannet av det, så har jeg møtt en del leger gjennom årene.
Ørjan er den dyktigste og mest allsidige legen jeg har hatt, noensinne!

Desverre ikke mange som Ørjan

Ørjan har jeg hatt som fastlege i ca 3 år. Det jeg liker med Ørjan bortsett fra faglig dyktig er ærligheten hans. Jeg får klare tilbakemeldinger, men alltid med omsorg i måten han kommuniserer de på. Ørjan er rask med henvisninger, alt sammen med på at jeg føler meg ivaretatt som pasient.

God faglig intuisjon

Jeg hadde Ørjan som fastlege da jeg var student i Bø, og må si jeg aldri har hatt bedre fastlege. Han lytter og konverserer i et behagelig tempo, som igjen skaper veldig god atmosfære på det legekontoret.

Intuisjonen hans stemte godt hver gang han vurderte tilstanden min, og han ga anbefalinger som fungerte umiddelbart.

Har nå flyttet, og har fått ny fastlege som ikke er i nærheten av Ørjan når det gjelder empati og forståelse. Ørjan er ikke en fastlege man skal ta for gitt.

Omsorgsfull og kunnskapsrik.

Han lytter og du føler at han tror på hvert ord du sier, han tar deg på alvor. Han er ærlig og trygg.