Charlotte Haslerud

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 63 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1991)

Ledige plasser

206 av 1700

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Sentrum Legesenter Kristiansand AS Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ...
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Vis kart
Charlotte Haslerud er en av 121 fastleger i Kristiansand

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(66)
66 vurderinger
Tilgjengelighet
(49)
49 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(49)
49 vurderinger
Service
(38)
38 vurderinger

Siste vurderinger av Charlotte Haslerud

Ikke en lege jeg ønsker.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Alltid lang ventetid på venterommet. Når man endelig kommer inn, så er det bare fortest mulig ut igjen, og hun sitter og skriver mens jeg snakker- har ikke tid til å høre først hvorfor jeg er kommet- jeg ser hun vil bli fortest mulig ferdig. Ble sykemeldt pga. arbeidskonflikt, men etter at min sjef hadde ringt og snakket med henne bak min rygg, ble jeg umiddelbart sendt tilbake på jobb i en uholdbar arbeidssituasjon. Helt uakseptabelt ! Jeg byttet lege umiddelbart !

En uengasjert lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt denne legen som fastlege i flere år, og har dessverre ikke fått byttet fordi jeg har vært redd for å havne hos enda en lege som ikke er flink/engasjert/interessert. De flinke legene er som regel opptatt.
Man venter alltid lenge hos denne legen, en halvtime minst, har ventet over en time også. Aldri kommet inn på tiden, fått parkeringsbot pga lang ventetid.
Når man kommer inn har man som regel følelsen av å måtte komme seg fortest mulig ut igjen. Får enten ikke hjelp eller blir henvist i hui og hast til spesialist. Jeg har sluttet å gå til legen, og kommer ikke til å gå før jeg finner en annen fastlege.

Kjapp

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kjapp på videresending til spesialist. Det er bra når en lege innrømmer at på dette feltet kan jeg ikke så mye så jeg må sende deg videre.
Minus er tidskjema. Ventetiden på venterommet burde være unødvendig!

Travel og teknisk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lang ventetid. Alltid forsinket. Er veldig stresset i møte med pasienten, snakker fort og trykker på pcen mens hun snakker med deg. Inntrykk av at hun vil fortest mulig gjennom pasientlisten. Sikkert ok hvis du har fysiske problemer, men inntrykk av at hun ikke er flink til å imøtekomme det som handler om utbrenthet, utfordringer, psykiske problemer e.l. Har opplevd at hun ikke kjenner godt nok til ordningen for sykemelding, og beskrivelse og kategorisering av spesiell diagnose. Dette førte til store ekstrabelastninger for pasienten i møte med NAV. NAV ble overrasket over at hun ikke kjente godt nok til reglene.

For dårlig tid

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lang venteliste, 30- 60 min forsinket time er vanlig. Inne på kontoret i max 10 min. Hun er hyggelig, men har ikke nok tid til hver pasient. I resepsjonen på Sentrum Legesenter har jeg også ofte møtt stressede og lite hjelpsomme personer. Ville nok valgt et senter utenfor sentrum neste gang.

Vis flere...