Gauhar Ayub Chaudhry

Autorisasjon (2015)

Gauhar Ayub Chaudhry er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gauhar Ayub Chaudhry

Fantastisk dyktig lege!

Kommer til å følge denne legen så lenge jeg kan. Aldri før er jeg blitt møtt av en slik forståelse, ærlighet, engasjement og medmenneskelighet fra en lege. Å gå til legen er blitt en hyggelig og positiv opplevelse. Det er det sjelden jeg hører om.

Empatisk, dyktig fastlege

Den beste legen jeg har vært hos. Har veldig angst for ulike møter og han har brutt alle barrierer og har klart det andre leger ikke har klart på 9(!) år! Han bryr seg som medmenneske og har en forståelse som er veldig sjelden. Utrolig dyktig lege som klarer å sette ord på følelser / ønsker jeg har, men ikke har klart uttrykke. Stå på vilje og stor gjennomføringsevne. God oppfølging og du føler deg virkelig sett og ikke som en av mange. Kan anbefale ham på det sterkeste og håper han aldri slutter å praktisere! Hadde fulgt ham (Hvis han bytter kontor) over hele Oslo omtrent for å beholde som fastlege. Han er også fastlegen til mine to døtre og er en kjempedyktig familielege! Tar seg god tid til pasientene og flink til å følge opp og være informert før hver time.

Meget god lege

Veldig fornøyd med Dr Chaudry. Hadde en annen fastlege som aldri var tilgjengelig og fikk se ham. Først litt skeptisk til hans unge alder, men det var helt uberettiget. Fremstår som dyktig og ydmyk. Han er nå min, og mine barns, fastlege. Har, heldigvis, ikke vært hos ham med store utfordringer, men de gangene jeg har vært der har jeg opplevd ham som personlig og at han tar seg tid til deg. Med barna har han vært veldig flink. Har meget god tilgjengelighet. Hun om jobber i resepsjonen/på labben er også veldig hyggelig og tok vare på min datter som var nervøs for blodprøve på en strålende måte. Ikke noe problem med å anbefale dr Chaudry til andre!

Utrolig god lege

Fikk legetime med Gauhar for første gang for et par måneder siden og ble utrolig fornøyd. Fikk riktig diagnose og behandlingsmetoder med én gang og fikk også ytterligere hjelp med andre helsemessige problemer. Anbefaler alle å få samme profesjonell hjelp som jeg fikk - så gå til Gauhar!

Trygg og forståelsesfull

Jeg har vært en del ganger hos han, og er super fornøyd. Han er lett å snakke med. Tar seg tid til å lytte. Tilrettelegger timen slik at man har mest mulig tid å snakke på. Har ikke en eneste negativ opplevelse med han. Han er den beste legen klinikken har garantert! Anbefaler han på det sterkeste.