Gauhar Ayub Chaudhry

Autorisasjon (2015)

Gauhar Ayub Chaudhry er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gauhar Ayub Chaudhry

Seriøs og hjelpsom

Dr. Chaudhry har alltid tatt meg på alvor når det har vært noe. Undersøker grundig, tror på det man sier. Henvist videre da det har vært nødvendig. Glad, interessert og tålmodig. En meget god lege.

Kind and compassionate

Dr. Chaudhry is the best doctor I have ever been to and I have had many medical problems so this is saying a lot. I highly recommend him. He always makes time for me even though he's incredibly busy and has helped me tremendously through my diagnosis and dealing with the Norwegian system. He is not pretentious and, he listens, which, is a rarity in this field. I can't say enough good things about him.

Fantastisk!

En helt enestående lege som har hjulpet meg gjennom en svært vanskelig periode i livet mitt! Opplever at han alltid tar meg på alvor, bidrar med det han kan og henviser videre dersom det er behov for det.
Sympatisk, interessert og tilgjengelig! Anbefales på det varmeste :)

Positivt imøtekommende og oppriktig i dialogen.

Jeg har egentlig Dr. Karstad som faslege, men som kjent er han vanskelig tilgjengelig. Det betyr at jeg som oftest møter andre leger. De fleste kom jeg det veldig godt ut men Dr. Chaudhry er den den beste. Han fremstår som åpen, interessert med et genuint ønske om å hjelpe.