Elisabeth Vågen Ulset

Autorisasjon (2011)

Laksevåg Legesenter DA Telefonnummer55 34 96 9655 34 96 ...
Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg
Elisabeth Vågen Ulset er en av 265 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Elisabeth Vågen Ulset

Ikke min type lege

Har vært hos henne noen ganger grunnet min psykiske helse, og hun virker ikke å ta det på alvor. Jeg føler meg ikke sett, hørt eller trygg på denne legen. Hun virker som om hun er faglig flink, men mangler det empatiske.

Trygg, lett tilgjengelig og faglig dyktig!

Hatt god og tett oppfølging gjennom hele svangerskapet. Har vert behjelpelig og forståelsesfull, samt hun er veldig tilgjengelig og svarer raskt på e-konsultasjon.

Jeg opplever trygghet når jeg går til Elisabeth, og er svært fornøyd med å ha henne som fastlege.

Faglig dyktig lege, anbefales!

Min verste opplevelse med lege

Aldri opplevd å møte en så uprofesjonell person i ett yrke noen sinne. Besøkene hos Ulset er det verste jeg har opplevd. Hun er ikke imøtekommende eller lyttende. Oppleves som mistroisk og tar deg ikke seriøst. Hun gir deg en følelse av å være til bry og ikke velkommen. Hadde flere besøk hos henne hvor jeg endte med å gå gråtende ut fra kontoret pga behandlingen.
For all del styr unna!!

Unngå

Har hatt Elisabeth som fastlege en stund og gruer meg hver gang jeg skal inn. Jeg føler meg verken sett eller forstått, hun virker overlegen i holdningen sin. Tar ikke engang enkle tester som blodtrykk eller blodprøve for å finne årsak til problemet. Ber meg prøve å ikke tenke på det som om det ligger i hodet. Det er veldig ydmykende å gå til henne og anbefaler henne ikke.

Uinteressert og mistroisk

Min opplevelse av Elisabeth Ulsett er at hun er uinteressert og mistroisk. Jeg opplever at hun ikke lytter og heller ikke ser meg som patient. Jeg var forberedt på at hun skulle være kald basert på anmeldelsene, men jeg var ikke forberedt på på nivået av kulde. Jeg kan på ingen måte anbefale henne som lege.