Elisabeth Vågen Ulset

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 41 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2011)

Ledige plasser

0 av 1250
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

77 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Laksevåg Legesenter DA Telefonnummer55 34 96 9655 34 96 ...
Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg
Vis kart
Elisabeth Vågen Ulset er en av 267 fastleger i Bergen

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(27)
27 vurderinger
Tilgjengelighet
(19)
19 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(23)
23 vurderinger
Service
(18)
18 vurderinger

Siste vurderinger av Elisabeth Vågen Ulset

Elendig service, useriøs

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Trenger sykemelding pga covid. Ingen sykemelding uten time, blir ikke oppringt engang. Ringer dagen etter, blir ikke oppringt/ får ikke time da heller. Kveldstid får melding om time dag 3. Møter opp. Viser seg etter 1 time venting at det var satt opp e konsultasjon. Blir sendt hjem med beskjed vente på telefon. Jeg blir ikke oppringt. Dag 4.. legekontor mener ikke deres feil jeg misforstod. Venter fortsatt på telefon. Jobber faktisk selv som lege... trenger sykemelding.

Absolutely not interested in of patient.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

The worst GP I've ever had. Like a pregnant women I feel totally alone, she did not even check a blood pressure if I told I have daily headache. The first trimester completely prevents me from living a normal life, I am tired, I have constant nausea but the doctor with an ironic smile replies that it is normal and sends me back to physical work. No empathy, interesting of human, understanding. The patient is only a number on the list.

Dårlig vikar!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Virker på vurderingene som at legen tidligere har valgt ut vikaren sin helt selv. Har aldri sendt inn vurdering før men dette er nødvendig! For en tid siden Byttet jeg til Elisabeth og en vikar møtte meg som var utrolig frekk og useriøs! Litt av et første møte! Byttet igjen med en gang! Som lege er man nødt å være forståelses full! Til tross for at et par personer mener det er effektivt finnes det utrolig mange som trenger mer enn det. Hva med de som eks psykiske problemer, trenger forklare forskjellig for å bli sett sammenhengen osv! Her kan hun overse mye!

Misfornøyd

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Elisabeth er den verste legen. Forstår seg ikke på meg og forteller at jeg må betale der og da for å få noe skrift på min sykdom. Jeg hadde ikke bankkort og prøvde å forklare det til henne men dette tok hun ufint og sendte meg hjem igjen. Jeg var villig til å gå regningen tilsendt og var villig til å betale extra men igjen så gikk ikke dette fra hennes side.
Jeg har aldri vært borti noe sånt før, så sinnsykt uprofesjonelt. Jobber med kundeservice selv og det er ikke sånn man behandler de. Hun forklarte meg om Norges regler og dette tok jeg ufint og følte at hun bare sa det pga jeg er utlending, jeg vet godt hvordan Norges regler er.

Dårlig behandling

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Er den verste legen jeg har vært til. Oppleves som sur og ser mer inn i PC-en enn å se på pasienten. Lite hyggelig og uprofesjonell.

Vis flere...