Amarbir Singh Bandesha

Fastlege
Mann, 49 år

Godkjenning

Autorisasjon (2007)

Ledige plasser

289 av 1200

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Eger Legene AS Telefonnummer51 54 48 0051 54 48 ...
Lindøyveien 8 4373 Egersund
Vis kart
Amarbir Singh Bandesha er en av 11 fastleger i Eigersund

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(35)
35 vurderinger
Tilgjengelighet
(25)
25 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(24)
24 vurderinger
Service
(25)
25 vurderinger

Siste vurderinger av Amarbir Singh Bandesha

GP

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Great Doctor with good humanity. So many times he recommends more than he should n refer to specialists in case of any doubt.
Quite satisfied with him as our GO for 8 years now.

Kunnskapsrik, men har vært mye borte i lange perioder

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har kjent Bandesha i sikkert 12-13 år, gikk til han allerede da han var på Vågen legesenter, og begynte fast hos han da han startet opp Tara Legesenter.
Bandesha er en veldig hyggelig og grei lege, og han har masse kunnskap og empati. Men det er temmelig frustrerende at han har vært så mye borte, og i lange perioder om gangen, spesielt de siste årene nå Jeg personlig er avhengig av en lege som kjenner til hele min historikk, og det er slitsomt å måtte forklare om og om igjen til vikarene (jeg mener det var 3-4 forskjellige i løpet av få måneder), halve timen går jo med til å i full fart måtte fortelle tilbake i tid, til hvordan det er nå. Jeg er kronisk smertepasient etter ei alvorlig ulykke, og det føles sykt irriterende, nedverdigende og unødvendig å måtte argumentere til vikarene for legemidlene og doseringen Bandesha har bestemt. På nytt og på nytt, ny vikar😣. Nå har det vært en stabil vikar siden sommeren 2019, grei nok, men han sviktet på noen basale punkter og det kostet meg mye både økonomisk og rettslig og ordne opp igjen. Etter sigende skal Bandesha komme tilbake nå i mai 2020. Da håper jeg han er ferdig med etterutdanning for godt! Jeg ser at mange har skrevet at det er vanskelig/nærmest umulig å komme gjennom på telefonen. Det har hendt meg også, men som regel har det ikke vært spesielt problematisk. Bandesha er lyttende og forståelsesfull. Min erfaring er at han bruker god tid, og han er nøye med å f.eks ta blodprøver o.l for å se om alt er som det skal. Han pleier også å være i rute på pasientene, noe vikaren nå har slitt med og det har vært venting opp mot 45 min. Emnet avhengighet, og da spesielt alkohol (leste et annet innlegg) er nok noe han kan sette seg mer inn i, det er ikke bare å si "h*n må slutte med det". Les om 12-trinns modellen Bandesha!🙂
Om det er brev som skal skrives til NAV, så kan dette dessverre ta altfor lang tid, noe som igjen går utover pasienten som blir stående på stedet hvil, dette bør absolutt bli bedre. Nå har sekretæren som var der fast etter at Stine sluttet, også sluttet. Opplever en del at det er litt kaotisk da det flere ganger mangler sekretær, kanskje pga sykdom. Det har enkelte ganger blitt satt inn vikarer, men noen snakker ikke godt nok norsk og jeg måtte f.eks bare droppe å forsøke å bestille ny time, kommunikasjon var håpløst. Men det fungerer godt nok på Pasient sky eller Tara Legesenter.no...
Bandesha virket noe sliten rett før han gikk ut i siste permisjon nå (han hadde bare vært tilbake noen måneder etter forrige fravær/permisjon), jeg håper han kommer tilbake med ny giv og blir den flotte og flinke legen han ellers pleier å være.
Det er lytt mellom dørene fra venterommet og inn til legekontoret, så det gjelder å ikke snakke for høyt. Alt i alt er jeg veldig godt fornøyd, men det er viktig at han kommer tilbake for å bli denne gangen, og ikke forsvinne igjen etter noen måneder. Da hadde jeg nok byttet fastlege.

Bra lege, dårlig opplegg for å vær legesenter

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Som lege er jeg veldig fornøyd med Bandesha, ingenting galt å si om han, han er veldig dyktig.
Men et stort minus er at legen er aldri tilstede, jeg har gått til han i 6 år, han er alltid ute i permisjon, og kommer noen få uker tilbake så videre ut i permisjon. Noe annet er da at han var på ferie og legesenteret løy om at det var ferie fordi han var borte i 1 år for å videreutdanne seg. Og nå det siste at han skal jobbe på sykehuset frem til april 2020.

En fastlege skal være en man skal være fortrolig med, en støttende hånd og ikke minst ta vare på sine pasienter.

Og ulempen er alle vikar legene hans, som ikke snakker godt norsk. Ble behandlet av en afganer/ kineser som var veldig hissig.
Resepsjonen, veldig vanskelig for at de skal ta oss telefonen må alltid vente ganske lenge

Uproffesjonelt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Byttet over til dr. Bandesha for kort tid siden. Jeg må si at de 3 første og eneste legetimene jeg hadde var bra.

Et stort minus er at legen og legesenteret løy om at han var på ferie, da det til slutt viste seg at han skulle være borte ET år for videreutdanning. Det tok også legesenteret TRE uker på å finne en vikar.

En fastlege skal være en man skal være fortrolig med, en støttende hånd og ikke minst ta vare på sine pasienter.

Dette har ikke jeg erfart ettersom jeg ble gitt falske lovnader om legetime for å så få beskjed om "nei han er borte en uke til" og når jeg endelig får kommet inn til vikaren nei da får jeg beskjed om at Bandesha skal være borte i et helt år.

Vikaren virker også delvis usikker, og mente at to medikamenter hadde samme virkestoff, som i følge felleskatalogen har to forskjellige virkestoff. Dette kan være farlig. Fikk også en del spørsmål som var urelevant synes ihvertfall jeg i forholdt til hva problemet er.

For meg så blir dette her rett og slett alt for useriøst og jeg må si meg MEGET skuffet over håndteringen av situasjonen.

Trygg og kunnskapsrik

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Fantastisk flink lege. Lytter alltid til pasienten. Anbefales på det sterkeste. Har nå gått i permisjon i et år. Synd. Kom tilbake så snart du kan.

Vis flere...