Eger Legene AS

Lindøyveien 8 4373 Egersund

Siste vurderinger av behandlere ved Eger Legene AS

God Lege

Lege: Dag Olav Berntsen Skrevet

Dag er en veldig god lege. Bestemt men hører på hva jeg som pasient har og si. Han sjekket heller en gang for mye en for lite. Jeg slet en del Psykisk i tillegg til noen fysiske plager. Følte meg trygg med han og hadde det ikke vert for vi flyttet langt vekk (mer en 6 timer) så hadde jeg beholdt han.
Eneste minuset er at det ALLTID er lang ventetid å han ofte er forsinket. av og til 1-2 timer. For min del tenker jeg det er greit for han bruker den tiden som trengs på hver pasient i stede for å hive deg ut etter 20 min om behovet for mer er der.
Anbefales!!

Fantastisk lege

Lege: Dag Olav Berntsen Skrevet

Dag Olav er en fantastisk lege, føler meg både sett og hørt hos han.
MEN legekontoret er helt ubrukelig!
Etter purring å purring på resepter har jeg fått nok, nå har jeg byttet fastlege.
Hva damene som sitter i den skranken holder på med må gudene vite.

Beste fastlegen! MEN et helvetes legekontor

Lege: Dag Olav Berntsen Skrevet

Dag Olav er den beste legen jeg har hatt. Han lytter og kommer med egne erfaringer som har hjulpet meg som pasient. Han er forståelsesfull og ærlig. God lege!
Selve legekontoret er en fiasko uten like. 8 uker tok det før legen/legekontoret sendte inn en henvisning. Jeg ringte legekontoret hver uke, 2 ganger i uken, og spurte om de hadde sendt henvisningen.."nei, skal purre, har sagt ifra osv" Neida.... fysisk oppmøte og et par skjellsord måtte til før de klarte å reagere. Har også måttet mast om resepter, og har måttet møte opp fysisk der å. Det lønner seg å møte opp med et par skjellsord i skranken, for hvis ikke så blir INGENTING gjort.

God lege, MEN...

Lege: Dag Olav Berntsen Skrevet

Dag Olav har jeg opplevd som en god lege. Han lytter til det jeg sier, og finner gode og konkrete løsninger. Det er flott med en lege som "er på ballen" og gjør grep uten å måtte komme frem og tilbake til legekontoret. Hos Dag blir du sett.
Men, kontoret er helt katastrofe. Det er umulig å komme til på telefonen i den korte tiden de har åpen telefonlinjen. Meldinger sendt på Helsenorge.no blir aldri besvart, og når man kommer til skranken så blir man ignorert så lenge sekretærene skulle synes det er passende. Ikke så mye som et nikk eller blikk.
Jeg har også opplevd at resepter ikke blir sendt til apotek selv om det ble sagt at den var klar.
Det verste er uansett at det er umulig å komme til i telefonen, man kan undres hvordan man i det hele tatt skal få bestilt time/få oppfølging når telefonen konsekvent overses.
I ett tilfelle gikk jeg fra nr 9 i køen, til nr 1 (40 min), og når det var min tur så ble det lagt på. Da kjørte jeg til kontoret mens jeg holdt linjen på mobilen, og der satt de - helt ledige, ingen i telefonen. Det ble stille og de rødmet når jeg sa ifra om hva som var tilfelle og at de bør respektere folk sin tid . Det sier vel sitt.

Trygg og varm.

Lege: Dawit Binyam Skrevet

Alltid kjekt å kome til smilande Dawid. Han hugser mykje om deg uansett kor lenge tid går mellom timene, og du føler deg sett som pasient.
Det som er ein misterium er kva dei 4 (fire!!!) sekretarene driver med. Omtrent umogleg å ringe om du ikkje har heile dagen (har stått ei time som "nummer 3 i køen"), når dei tar telefonen så er til lite hjelp, spør for mykje, glemmer å gi beskjed til legen osv. Tar ei time pause! Velger du å heller møte opp, så er dei sure, hilser ikkje ein gang og virker veldig opttate. Har faktisk vurdert å bytte pga. elendige service, men er veldig førnøgd med han....