Kristoffer Sandnes

Fastlege
Mann, 31 år

Godkjenning

Autorisasjon (2018)

Ledige plasser

0 av 1000
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

15 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Kipervika Legesenter AS Telefonnummer70 10 46 5070 10 46 ...
Keiser Wilhelms gate 24-26 6003 Ålesund
Vis kart
Kristoffer Sandnes er en av 55 fastleger i Ålesund

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(9)
9 vurderinger
Tilgjengelighet
(8)
8 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(8)
8 vurderinger
Service
(8)
8 vurderinger

Siste vurderinger av Kristoffer Sandnes

Oppmerksom og lyttende

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg vil gi varm anbefaling av Kristoffer Sandnes som lege. Han er oppmerksom og tilstede i samtaler. Jeg opplever at han ser, lytter og tar meg som pasient på alvor. Han er grundig og gir god oppfølging. Kristoffer er lege både til meg og mine to barn. Vi er alle tre veldig fornøyd med det.

Fornøyd passient!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har denne legen som en fastlege, han er ung noe jeg verdsetter da jeg selv er ung og han gjerne har en større interesse for å finne ut av ting. Han er rolig kar og lytter nøye til den en sier, stiller spørsmål deretter og henviser videre til de rette instansene. Han er uten tvil den beste legen jeg har hatt!

Alt i alt super fornøyd!

Trenger mer kunnskap

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ung lege som trenger mer erfaring. Burde ta seg mer tid til pasientene sine før neste pasient, som f.eks. å lytte og spørre spørsmål - spesielt før nye "diagnoser" settes og om de burde settes.
Viser interesse til en viss grad, men kunne vært mer tilmøtekommende.

Ikke imøtekommende lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Denne legen burde bli mye mer imøtekommende, smile, ta seg "god nok tid" med pasienten.
Det burde tildeles mer tid med pasient før neste pasient.
Her har denne ungen legen en del å lære seg.

Den gjeldende pasienten følte seg ikke ivaretatt og følte ting ikke ble tatt på alvor, ble henvist til tannlege istedenfor.