Cecilia Elisabeth Kvamme

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 48 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2013)

Ledige plasser

0 av 850
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

Låst – ingen venteliste

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Cecilia Elisabeth Kvamme er en av 30 fastleger i Bjørnafjorden

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(4)
4 vurderinger
Tilgjengelighet
(3)
3 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(4)
4 vurderinger
Service
(3)
3 vurderinger

Siste vurderinger av Cecilia Elisabeth Kvamme

Lite interessert

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Fikk tildelt denne legen som ny fastlege, og allerede første gang jeg var hos henne, var hun totalt uinteressert i meg som ny pasient. Ovenfra og ned holdning, ikke særlig interessert i å høre hva jeg har å si. Rett og slett arrogant. Sitter med en følelse av å ikke bli tatt seriøst og at hun tar veldig lett på ting. Veldig trist å gå fra en veldig empatisk og grei fastlege på dette kontoret, til en som ser på deg bare som et nummer på listen.
Legesekretærene er forøvrig kjempehyggelige og greie!

Dessverre svært dårlig inntrykk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Avbryter. Setter spørsmålstegn ved andre leger. Lite lydhør. Er nok den aller dårligste lege jeg har vært hos noen gang. Da snakker jeg ikke bare den dårlige oppførselen og den sosiale biten, men faktisk kunnskap og evne til å lytte og sette seg inn i situasjonen. Dette var et stort sprang fra tidligere gode leger ved kontoret til dette. Blir dessverre byttet så raskt som overhodet mulig.

Lyttende og effektiv

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

God og tillitsvekkende lege som har tatt problemene mine på alvor
Sendt meg til spesialist når det har vært nødvendig eller fixet problemet der og da

Dårlig kommunikasjon

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Var hos henne én gang før jeg byttet. Manglet ferdigheter i å lytte og å stille spørsmål. Avbrøt flere ganger. Dermed ble det vanskelig å forklare problemstillingen.