Abu Mohammed Ferdous

Fastlege
Mann, 46 år

Godkjenning

Autorisasjon (2017)

Ledige plasser

3 av 1100

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Eiker Legekontor AS Telefonnummer450 74 499450 74 4 ...
Nybruveien 3 3055 Krokstadelva
Vis kart
Abu Mohammed Ferdous er en av 92 fastleger i Drammen

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(23)
23 vurderinger
Tilgjengelighet
(16)
16 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(15)
15 vurderinger
Service
(15)
15 vurderinger

Siste vurderinger av Abu Mohammed Ferdous

Blir tatt på alvor og fulgt meget godt opp

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt Dr. Ferodous som fastlege noen år nå, og jeg føler meg meget godt ivaretatt. Har et komplekst sykdomsbilde, og blir fulgt opp med alle mulige prøver og samtaler jeg trenger for å føle meg ivaretatt og trygg. Vil også si at hans faste vikar Dr. Wahida Salma følger meg opp på en måte som gir trygghet og følelsen av grundige undersøkelser. Lett å få kontakt og hjelp fort når det trengs. Helsesekretæren som tar deg i mot er også meget profesjonell og imøtekommende. Anbefales på det sterkeste.

Profesjonell, viser stor empati og tar symptomer på alcor

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har vært pasient der i snart 1 år og er veldig fornøyd med både fastlegen min Abu og fast vikar Wahida. Begge jobber systematisk, lytter og tar helseutfordringer på alvor. Jeg føler meg godt ivaretatt som pasient. Kan anbefales på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg er fornøyd med min fastlege. Jeg har gått til han i mange år og får alltid hjelp og fort nødtime når jeg trenger det. Vikar legen er også flink og hyggelig. De følger også godt opp min datter. Hyggelig og blide jenter i resepsjonen.

Da.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt Abu et per ganger ,så følte meg ikke blitt sett av han desverre .. Kommunikasjonen var ikke nok bra , han hilste ikke meg når han tatt meg inn til kontoret ,så dette har skjedd flere ganger. Så byttet jeg til [navn fjernet av moderator]. Jeg og barnet mitt fikk nok hjelp av (navn fjernet av moderator] når vi trengte. Han var hyggelig og blid og brukte nok tid når vi er der. Jeg synes sekretærene også var blid og hyggelige.
Siste årene en ny helsesekretær jobber der hverdag, hun er veldig flink, hyggelig og hjelpsom dame og hun prøver å løse problemer med hyggelig måte, kommer med forslag alltid men hvis har ikke lege på kontoret hva hun kan gjøre ? Hvis legene har ikke nok time hva sekretæren kan gjøre ? Skjønner at legene altså har en familie og privat livet de må leve altså! De kan bli syk eller barnet dems kan bli syk.. Det er lett å klage og se alltid negative sider men legene altså mennesker de må bruke tid til selv og sin egen familie så vi pasienter må forstå det.. Vi har et problem i helsevesenet har ikke nok lege i Norge så alle vet det ,men det har vi må vi ta være på de legene.

Trygg og kunnskapsrik

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

lege,som jeg blir godt ivaretatt av,grundig og nøye,som føler opp med å ta diverse prøver,blodtrykk osv,alt som hører til i konsultasjonen,og ikke minst lytter han til spørsmål jeg måtte ha,og svarer på det.Flink til å stille diagnoser,og sender deg videre, eventuelt sykehus.Jeg anbefaler han på det sterkeste.

Vis flere...