Mustafa Shaker Jassem

Autorisasjon (2018)

Mustafa Shaker Jassem er en av 92 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Mustafa Shaker Jassem

Byttet lege etter første time

Denne legen anbefales ikke. Han viser lite empati og sier selv at han ikke kan hjelpe meg med det jeg trenger. Han anbefalte meg å bytte fastlege ettersom han ikke kunne hjelpe meg. Han var 30 minutter forsinket og under timen skikket han på klokket og virket som han ville ha meg ut så fort som mulig. Satte meg på venteliste hos ny lege etter første time, og i mellomtiden har jeg dessverre hatt dårlig erfaring på alle besøkene hos denne legen.

Lytter og henviser

Jeg hadde min første lege time der i dag. Jeg er veldig fornøyd. Han gjorde grundig undersøkelse, henviste videre. Lyttet til det jeg ville si, ga gode svar på det jeg lurte på. Skal inn på ny time å gjøre det som var planlagt, med siden jeg er syk nå, anbefalte han å vente med videre behandling til jeg ble frisk. Anbefaler han til de som vil ha en dyktig fastlege, jeg kommer absolutt til å beholde han som min fastlege.

Styr unna.

Styr unna. Han lytter ikke og følger kun rettings linjer fra nav sier han. Han virker frakoblet og avviser bekymringene.

Trygg og kunnskapsrik

Setter seg godt inn i sykdomshistorikk.. Lyttende og forklarer godt. Opplever legen som grundig i undersøkelser og henviser raskt videre når nødvendig. Veldig fornøyd med legen, føler trygghet og at jeg er godt ivaretatt..

Dårlig fastlege

Er helt enig i kritikk skrevet 13 desember,han lytter ikke til sine pasienter. Har aldri opplevd å bli verre behandlet enn hos denne legen. Styr unna. Dårlig fastlege.