Torget Helsesenter AS

Bragernes torg 4 3017 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Torget Helsesenter AS

Byttet lege etter første time

Lege: Mustafa Shaker Jassem Skrevet

Denne legen anbefales ikke. Han viser lite empati og sier selv at han ikke kan hjelpe meg med det jeg trenger. Han anbefalte meg å bytte fastlege ettersom han ikke kunne hjelpe meg. Han var 30 minutter forsinket og under timen skikket han på klokket og virket som han ville ha meg ut så fort som mulig. Satte meg på venteliste hos ny lege etter første time, og i mellomtiden har jeg dessverre hatt dårlig erfaring på alle besøkene hos denne legen.

Elendig lege

Lege: Marwa Zubeidi Skrevet

Vår gode, trygge og omsorgsfull lege gikk av med pensjon og vi fikk tildelt ny lege ved annet legekontor. Da vi ikke var fornøyd med den nye legen så byttet vi legekontor og så etter ny lege. Vi brukte mye tid på å bestemme oss og tenkte vi kunne gi denne legen en sjanse. Hun het da noe annet og til slutt Marwa Zubeidi. Fra første besøk så følte vi at hun var ny utdannet og ikke hadde mye erfaring. Virket veldig teorisk i alt det hun sa og er godt instruert av NAV at sykmelding skal ikke gis med mindre det er mørke tanker inni bildet. Vi angrer i dag for at vi byttet og har stått på lista hos annen lege i flere måneder. Jeg tror Marwa bør tenkte at pasienter er mennesker og ikke tall, at det er flere ting som spiller inn når man går til det punktet at man bestiller en time hos sin fastlege også faktisk møter opp. Savner den gode følelsen vi hadde hos vår fastlege når vi kom med barna eller vi selv var syke. Man følte seg ivaretatt, lyttet til, og hele legekontoret bar preg av det. Hele legekontoret der Marwa jobber gir ikke samme følelse. Alt virker useriøst. Om du leser dette og vurderer å bytte lege, styr unna denne legen, eller bedre sagt, hele legekontoret. Hadde satt utrolig pris om noen fortalte meg før jeg byttet sammen med hele min familie.

Dyktig, trygg og flink fastlege

Lege: Lema Samar Omarzae Skrevet

Veldig fornøyd med Lema Samar som min tidligere fastlege. Hun tar seg tid til pasientene sine, lytter og forstår deg og dine plager/utfordringer.

En nedlatende fastlege

Lege: Marwa Zubeidi Skrevet

Lytter ikke til det man har å si, har en nedlatende holdning ovenfor meg som pasient. Følger ikke opp det hun sier hun skal gjøre. Hun er generelt vanskelig å kommunisere med, snakker til meg som om jeg er et barn. Mine behov som pasient er ikke viktig for denne legen. Trodde kanskje det var dårlig kjemi mellom meg og henne, men ser nå at vi er flere som mener det samme og det hjelper. Styr unna om du absolutt ikke må.

overfladisk og og lytter ikke på det som blir sagt

Lege: Marwa Zubeidi Skrevet

vanskelig å få hjelp fra denne legen, dårlig på kommunikasjon og dårlig kunnskap. Hører ikke etter på hva du sier og overkjører deg når du snakker.