Mustafa Shaker Jassem

Autorisasjon (2018)

Mustafa Shaker Jassem er en av 92 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Mustafa Shaker Jassem

Dårlig fastlege

Veldig påståelig om at du har det og at det ikke er god nokk grunn til og ikke jobbe.
Ga han en sjanse for å se om det ble bedre etter noen legetimer, men det ble det ikke, man blir ikke hørt i det hele tatt og heller ikke på alvor føler jeg. Og nå er det ikke mulig å få bytta til noen andre fastleger her i Svelvik heller

Dyktig

Jeg opplever at han er grundig i sine undersøkelser og han lytter interessert i hva du har å fortelle.

En lege som har mye å lære!

Er helt enig i kritikk skrevet 13 desember.Han lytter ikke til sine pasienter,og er veldig fornøyd med egne konklusjoner.Virker til å ha manglende kunnskap på en del felt!Har fulgt hans oppfordring om å skifte lege.!

Uempatisk

Har aldri opplevd å bli verre behandlet enn hos denne legen. Han hadde ikke lest et ord i journalen min, og var ikke interessert i å få en oversikt over helsesituasjonen. Han lo hånlig mens jeg åpnet meg og fortalte om vanskelige ting. Denne legen er utrolig usympatisk, lite medfølende og frekk. Avbrøt midt i en setning og fikk beskjed om å gå. Styr unna for alt det er verdt!

Stresset, ufokusert og dårlig lytter.

Han er den eneste legen i Drammen med ledig kapasitet. Hadde det vært andre fastleger å bytte til ville vi gjort dette med en gang.
Han er lite imøtekommende, og virker ikke til å ha tilstrekkelig kunnskap om det han uttaler seg om. Han lytter ikke til det man som pasient sier, han avbryter og konkluderer uten sammenheng. Trist at man ikke kan føle seg trygg på egen fastlege.