Adeel Bashir

Autorisasjon (2014)

Viken Legesenter Telefonnummer66 76 17 4066 76 17 ...
Vakåsveien 9 1395 Hvalstad
Adeel Bashir er en av 85 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Adeel Bashir

Rolig og lyttende

Jeg fikk Bashir som fastlege i høst. Han var avslappet og lyttende til det du sa. Arbeider systematisk og grundig. Du får inntrykk av at han har god tid til deg og begrunner tiltak som gjøres. Han responderte resolutt på mitt tilfelle som var akutt. Førsteinntrykket var svært positivt.

Veldig bra

Adeel er en god lege. Jeg føler meg godt ivaretatt. Han tar seg tid til både hyggelig prat og god behandling. Forklarer alt han gjør og tar de tingene jeg kommer til lege for seriøst.

Ivaretagende.

Vikar for min fastlege i sommer. Følte meg likevel godt ivaretatt fra første stund. Var lyttende og trygg. Rask til å henvise til spesialist helsetjenesten . Ser frem til videre hjelp og samarbeid .

Knowledgeable and caring

Dr Adeel is a knowledgeable and caring doctor. He takes time to listen to you and help in the best way possible. He follows up test quickly and quickly refers you if necessary.

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Dr Adeel Bashir er en trygg, empatisk og kunnskapsrik lege. Han tar seg tid til å lytte, han ser deg som pasient og er genuint opptatt av å hjelpe deg best mulig. Han følger opp prøver raskt og henviser deg raskt videre ved behov. Sekretæren er også svært hyggelig og imøtekommende, og du får raskt time.