Tone Lilleskare Sanyang

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 54 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2011)

Ledige plasser

0 av 1100
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

11 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Tone Lilleskare Sanyang er en av 267 fastleger i Bergen

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(45)
45 vurderinger
Tilgjengelighet
(32)
32 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(33)
33 vurderinger
Service
(31)
31 vurderinger

Siste vurderinger av Tone Lilleskare Sanyang

Rot og uoversiktlig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dette fastlege kontoret har vært preget av rot og uoversiktlig kommunikasjon og tilgjengelighet. Virksomheten er flyttet til ny adresse uten at pasientene er informert. På det nye legesenteret har ingen sett noe til fastlege Tone L S. Driften på det gamle kontoret har i årevis bestått av vikarer, dessverre flere som avslører manglende kjennskap til norske helsesystemer og rutiner. Dette ser ut til å videreføres på det nye Corte Piil helsesenter, som tilsynelatende er neste adresse, noe pasientene må finne ut selv. Her er det enda en vikar i legestolen til Tone L S. Pasientsky appen, den oppgitte kommunikadjonsplattformen, fungerer ikke, leverer ikke ønsket tjenester, og er ikke oppdatert om at kontoret er flyttet. Svært kritikkverdig det hele, og sannsynligvis ikke etter gjeldende regler og forskrifter, i tillegg pinlig for Cort Piil helsesenter .

Utilgjengelig og usympatisk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har alltid vært fornøyd med Tone, men etter at hun fikk vikarer ble alt kaos. De er utilgjengelige og usympatiske, eneste som er bra har vært jentene i laben. Det er lang ventetid på både timer og når du er på kontoret for timen din.
Vikaren til Tone får deg til å føle at du ikke skulle vært hos legen, at du er en bagatell og bruker tiden deres på tull..
En hendelse som har gitt meg mye angst for å gå der er når jeg skulle ta celleprøve. Jeg ba spesifikt om å få gå til Tone og det lovet de meg. Da jeg kom der fikk jeg beskjed om at hun ikke hadde tid og jeg måtte gå til en mannlig vikar. Han var ny for meg og jeg sa klart i fra at jeg ville vente på Tone. Dette ble ikke godtatt, legen sier til meg at "celleprøve er jo helt vanlig og ikke noe å være redd for". Han presset meg til å gjennomføre prøven når jeg ikke ville. Så sa han at han hadde en kvinnelig kollega som skulle være der med oss, men dette skjedde ikke. Dette var ikke greit.
Etter dette har jeg fått store problemer med å gå der.

Vikar

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Du kommer til vikarer med begrensende kunnskaper om system og videresending, samt sykdommer. Du kommer ikke til Tone. Tone kan ikke nåes hverken via legekontor eller direkte. Det er som at hun ikke finnes.. Ikke velg denne legen som din fastlege.

Aldri tilgjengelig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hvordan får man praktisere som Fastlege når vedkommende ALDRI er tilstede? Man blir fortalt at det vil bli ringt tilbake, men dette skjer ikke. Oppfølging er rett og slett en skam. Skrevet på vegne av en dame på godt over 90 år.

Beste fastlege jeg har hatt!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Unik lege som viser genuin forståelse og tar deg på alvor! Gir deg tiden du trenger, og du får faktisk lov til å snakke om flere enn én ting istedenfor å bestille flere timer, som på Dalen Legesenter. Hun tar også initiativ til å hjelpe deg på flere måter, har mye kunnskap. God kjennskap til NAV-system, og andre instanser. Og hvis det er noe viktig så nøler hun ikke med å ringe til deg utenom arbeidstid. Noen ganger litt ventetid, men det er absolutt verdt det. Er så glad jeg byttet!

Vis flere...