Karoline Rasmussen Aase

Autorisasjon (2016)

Karoline Rasmussen Aase er en av 20 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Karoline Rasmussen Aase

Fantastisk lege

Karoline er en fantastisk flink og kunnskapsrik lege, som lytter, tar seg tid, og setter igang nødvendige tiltak. Genuint opptatt av deg som pasient, leser seg opp og setter seg inn i din helsetilstand. Oppleves jordnær, effektiv og alltid i godt humør. Beste fastlege jeg har hatt!

Fantastisk fastlege

Jeg har aldri møtt en mer empatisk, lyttende og faglig dyktig fastlege. Fikk anbefalt henne fra en kollega og var heldig å få plass på hennes liste. Karoline har lest seg opp til timen og ringer for å gi tilbakemeldinger når hun sier hun skal det. Så fornøyd.

Omsorgsfull og dyktig!

Jeg fikk henne som vikarlege mens min fastlege var borte på videreutdanning. Karoline er en meget omsorgsfull, kunnskapsrik og dyktig lege! Hadde det ikke vært for at jeg allerede har en like dyktig lege [Navn fjernet av moderator], så hadde jeg byttet til henne tvert!

Kunnskapsrik og empatisk

Jeg opplever Karoline som en dyktig, trygg og sympatisk lege som er lett å snakke med. Hun er god til å følge opp og holder det hun lover. Hun ser deg som person og er god til å lytte. Jeg har følt meg svært trygg og ivaretatt gjennom et alvorlig sykdomsforløp, og anbefaler Karoline på det varmeste.