Randi Birgitte Berg

Autorisasjon (2014)

Randi Birgitte Berg er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Randi Birgitte Berg

Dyktig og trygg

Randi er en meget behagelig lege som gjør det hun kan for å gi deg det du trenger. Hun kan være overarbeidet av og til men hun setter av mye tid til meg. Opplever henne som intuitiv og intelligent, setter stor pris på denne legen. Hun har ringt meg når det har vært akutt behov for å deale med ting som dødsfall eller tunge depresjoner.

Rotete og usikker!

Veldig usikker lege som glemmer å sende henvisning hun selv har skrevet videre til riktig instans. Man må som pasient selv følge opp at ting blir gjort og man føler lite ivaretatt

Anbefales ikke

Jeg fikk en behandling som gikk veldig dårlig. Til tross for at jeg sa ifra at det var mye blod og det gjorde vondt i undersøkte området, ville vedkommende ikke høre på meg. Hun sa bare at det var "normalt" med så mye blod. Nei, det er ikke, da jeg fikk en skade i området og mye blødning hele dagen. Utstyret som ble brukt var defekt og jeg sa ifra flere ganger at det gjorde kjempevondt. Jeg ble veldig redd da jeg hadde aldri opplevd noe lignende før. Måtte endre fastlegen med en gang, etter kun en time..

Hyggelig men elendig tilgjengelighet

Virker som et godt menneske men de har telefontid kun kort tid kl14-15. Og det er umulig å få kontakt elektronisk, meldinger og ekonsultasjoner blir ikke besvart. Og riktige resepter blir ikke fornyet. Ingen dialog annet enn å sette opp time langt langt frem i tid. Muligens overarbeidet.

Omsorgsfull og dyktig

Til tross for en alt for stor pasientliste for tiden (grunnet pensjonert lege), synes jeg Randi alltid møter meg med forståelse og omsorg, i tillegg til å være dyktig som lege.

For min long covid-problematikk har hun vært imøtekommende og åpen for off-label type behandlinger (såfremt det ikke er rapportert store bivirkninger) og dette setter jeg stor pris på.

Hun er, som alle andre leger, overarbeidet og har egentlig ikke den tiden som trengs for hver pasient, men til tross for det føler jeg meg alltid godt behandlet av henne.

Klinikken har en fin og avsidesliggende plassering på St. Olavs plass, og det øvrige personalet her synes jeg også fortjener kudos for sin vennlige innstilling og humorøse holdning under blodprøver.