Niklas Philip Ågren

Fastlege
Mann, 32 år

Godkjenning

Autorisasjon (2021)

Ledige plasser

0 av 1000
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

9 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Niklas Philip Ågren er en av 12 fastleger i Lillesand

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(5)
5 vurderinger
Tilgjengelighet
(2)
2 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(3)
3 vurderinger
Service
(2)
2 vurderinger

Siste vurderinger av Niklas Philip Ågren

Trykk og autoritativ

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege. Han har en autoritativ, men varm tilnærming – han sier det han mener på en tydelig måte som gir meg trygghet. Han lytter oppmerksomt, stiller gode spørsmål, og gir inntrykk av å virkelig bry seg om meg som pasient. Denne balansen mellom autoritet og omsorg gjør at jeg føler meg godt ivaretatt.

I tillegg vil jeg gjerne trekke frem legekontorets sekretær og helsefagarbeider, som er både imøtekommende og hyggelige. De er alltid hjelpsomme med å finne timer og håndtere spørsmål på en smidig måte. Denne kombinasjonen av en dyktig fastlege og et vennlig støttepersonell gjør at jeg føler meg godt tatt vare på hver gang jeg besøker legekontoret. Kan anbefale både legen og teamet på det varmeste.

Mindre hyggelig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har vært til mange leger i løpet av mitt liv, man blir som regel møtt av en person som er noe i møte kommende. Her var det rett og slett ingen form for empati, forståelse eller interesse for personen foran seg.
Legen virker rett og slett bare irritert over at du sitter hos han, og han hadde ikke lest seg opp i totalbilde før man kom inn. Var den korteste og mest ubehagelig legetimen jeg har hatt, og denne legen setter jeg ikke mine bein inn igjen til.

Oppleves Arrogant og uintressert i pasientene.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Da min tidligere fantastiske fastlege skulle korte ned pasientlisten sin ble jeg uheldigvis trukket ut til å bytte fastlege av Helfo sin datamaskin.
Jeg ville være på det legesenteret jeg har hatt i mange år, og valgte en ny fastlege på samme legesenter.

De jeg møtte opp til legetime, ble jeg kalt inn til den nye unge legen, og jeg fikk spørsmål hvorfor jeg kom her, og ikke gikk til annet legesenter i nærheten??
Og jeg opplever at jeg nesten må unnskylde meg for at jeg har kommer til denne legen.
Jeg blir også informert om at han ikke har satt seg inn i min situasjon og at jeg har å fortelle. Jeg forklarer om min helsesituasjon, og samt ber legen om attestere noe. Jeg får beskjed om at dette er noe han får gjøre på førstkommende mandag , da har denne aminstrasjontid. Jeg spør om det er greit å hente det på tirsdagen, og får til svar : «Ja, hvis det er ferdig da»
Min opplevelse at legen ikke er genuint interresssert i meg og min situasjon, samt en arrogant og uempatisk væremåte.

Kan ikke anbefales

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har møtt uten unntak kun flotte leger ila mine år, men dette var uten tvil den absolutt verste opplevelsen jeg har hatt. Aggressive og konfronterende lege som ikke lytter, men blir sint når man er uenig. Jeg finner det vanskelig å finne noe positivt å si.

Anbefales ikke.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Min første (og siste) legetime opplevdes veldig ubehagelig. Jeg opplevde ikke at jeg hverken ble hørt eller forstått og følte meg under angrep for at jeg ikke hadde gjort nok for å bli bedre. Måtte sitte og forsvare meg så godt jeg kunne. En opplevelse jeg ikke unner noen. Da betaler jeg heller for å gå privat mens jeg venter på å få ny fastlege.