Profilbilde av allmennlegespesialist og fastlege Hassnatt Tassadiq

Hassnatt Tassadiq

Profilbilde av allmennlegespesialist og fastlege Hassnatt Tassadiq

Om

• Hassnatt Tassadiq er en engasjert og omsorgsfull fastlege som er spesialist med lang erfaring innen allmennmedisin.

• Under sin spesialisering har han jobbet ca 1,5 år på sykehuset og skaffet seg erfaring innen de ulike grenene; barnesykdommer, hjerte-, lungemedisin, eldreomsorg, osv, osv.

• Forstår viktigheten av å holde seg faglig oppdatert og deltar jevnlig på kurs.

• Er profesjonell, men samtidig ydmyk og varm i møte med pasienter, alltid med et smil om munnen og klar til å både se og høre pasienten.

• Han er kjent for sin klare og tydelige kommunikasjon, hyggelige og empatiske vesen, samt god oppfølging.

• Snakker og forstår norsk, svensk, engelsk, urdu, hindi og punjabi.

Autorisasjon (2017)

Hassnatt Tassadiq er en av 18 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Hassnatt Tassadiq

Omsorgsfull og effektiv

For min del skal fastlege ha bra faglig kunnskap, men også det medmenneskelige er veldig viktig. Og her får Dr.Tassadiq 10 av 10. Du blir sett og hørt, bruker minst mulig tid foran skjermen. Og han er helt fantastisk med de minste!

Har alltid fått den hjelpen jeg trenger, hvis jeg ikke får hjelp på plass blir jeg henvist videre til rett institusjon som kan. Og er effektiv med å følge opp. Svarer kjapt på HelseNorge.

Han var vikar for min fastlege, men nå som han har egen liste følger jeg etter. Anbefales på det sterkeste!