Logo for Rælingen Legesenter AS

Rælingen Legesenter AS

Logo for Rælingen Legesenter AS

Om klinikken

Rælingen legesenter er et nyoppstartet legesenter med fokus på helhetlighet og omsorgsfull behandling for hele familien. Vi er et topp moderne legekontor som skal kunne tilby alt av behandlinger som kreves på et legekontor. Vi har et stort fungerende laboratorium, skiftestue for å ta små og større kirurgiske inngrep og et arbeidsrom for blant annet EKG, spirometri og 24 timers blodtrykk-takning.

Vi har et team med engasjerte og kompetente leger som alle har erfaring fra og kjærlighet for allmennmedisin. Vi samarbeider tett med spesialister for å gi den beste kvaliteten og ivareta behandlingbehovene til våre pasienter. Vi legger vekt på respekt, forståelse og tillit i alle våre møter med pasienter.

Vårt motto: Din helse er vår prioritet.

1 vurdering

Siste vurderinger av behandlere ved Rælingen Legesenter AS

Omsorgsfull og effektiv

Lege: Hassnatt Tassadiq Skrevet

For min del skal fastlege ha bra faglig kunnskap, men også det medmenneskelige er veldig viktig. Og her får Dr.Tassadiq 10 av 10. Du blir sett og hørt, bruker minst mulig tid foran skjermen. Og han er helt fantastisk med de minste!

Har alltid fått den hjelpen jeg trenger, hvis jeg ikke får hjelp på plass blir jeg henvist videre til rett institusjon som kan. Og er effektiv med å følge opp. Svarer kjapt på HelseNorge.

Han var vikar for min fastlege, men nå som han har egen liste følger jeg etter. Anbefales på det sterkeste!

Profesjonell, varm, effektiv

Lege: Pezhman Abdollahi Skrevet

Var heldig å få P. som vikarierende fastlege i min ordinære fastleges fravær. Han var hyggelig og imøtekommende, og svært hjelpsom i en vanskelig situasjon. I tillegg effektiv, og flink til å følge opp saken. Takket være hans oppfølging kom jeg meg raskt på bena. De som får ham som sin fastlege er heldige.