Unni Britt Velle Sørli

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 63 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1989)

Ledige plasser

30 av 1800

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Unni Britt Velle Sørli er en av 14 fastleger i Ås

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(111)
111 vurderinger
Tilgjengelighet
(72)
72 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(78)
78 vurderinger
Service
(63)
63 vurderinger

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Dårlig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Var i kollisjon og hadde konstant vondt i ryggen etterpå. Dette bagatelliserte hun bort og nekta meg rekvisisjon til fysioterapi eller kiropraktor fordi hun ikke hadde tro på disse behandlingsformene. Bytta raskt fastlege.

Dyktig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En dyktig lege som bryr seg om pasientene. Flink til å lytte og gir seg ikke før hun finner svar på dine problemer.

Beste legen jeg har hatt.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

jeg er veldig fornøyd med Sørli. Hører på det jeg har på hjertet. Spør gjerne om det var noe mer. Hun henviser videre og ringer spesialister hvis hun lurer på noe.

Flink og til å stole på

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg er meget fornøyd med min fastlege og servicen på kontoret i Det blå huset, får time raskt og får alltid raskt tilbakemeldinger på prøver hvis det er noe som er galt. Hun spør alltid om jeg har noe mer på hjertet og i mellom spør hun om hun skal ta den eller den prøven da det er lenge siden sist.

Utrolig dårlig tatt i mot hos legen.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Byttet til denne legen da jeg hadde hørt noe positivt. Det holdt med få lege besøk og jeg kommer ikke til å gå tilbake! Dårlig til å lytte og kommunisere. Mer interessert i sine egne påstander etter veldig lite info , enn å lytte til pasienten. Følte meg skikkelig "liten" og hjelpeløs når jeg gikk ut av kontoret.

Vis flere...