Kristin Lan Ngoc Thi Le
Kvinne, 45 år
Jeg har stort sett bare positive tilbakemeldinger om legesenteret og Kristin som lege. Det er enkelt å få time og ikke alt for lang ventetid på værelse.
Kristin tar seg god tid når situasjonen krever det, følger opp og sender henvisning når det må til. Veldig trygg og faglig dyktig. Kan kanskje oppfattes kald og brå, men det stemmer ikke. Kristin er en empatisk lege som lytter.
Prosessen starter med at du møter en sekretær på telefon som tror hun er utdannet lege og nærmest bestemmer om du får legetime eller ikke. Har noen få ganger benyttet meg av fastlegetjenesten. Fastlegen oppleves som svært nedlatende og usympatisk. Hun kunne heller ikke ha legetimen i mer enn 5-6 min før det var neste pasient sin tur.
Når du kommer dit må du ta av deg skoene og ta på deg filttøfler som ikke ser ut til å være vasket (og som alle andre pasienter bruker), virker svært uhygienisk. Legesenteret har heller ikke digital kommunikasjon.
Mer opptatt av tid og å få betalt enn å hjelpe pasienter som er der. Utrolig skuffet over hele legekontoret der, oppfølging og behandling. De som jobber på kontoret der kan såvidt norsk. Alle årene jeg har vært her har det vært kommunikasjonsproblemer. Uhøflige og svært lite serviceinnstilt personale. Selv om det er tid innenfor timen jeg har bestilt og betaler for(!!) så får jeg aldri lov å ta opp en ting til- da må jeg bestille ny time, vente 2-3 uker minst, og så si det på nytt da. Nå sist skulle hun gi meg tilbakemelding på noe, og krever ENDA en ny legetime for å få det jeg allerede har ventet, betalt og vært der for. Helt utrolig opplegg.
Mer opptatt av tid og å få betalt enn å hjelpe pasienter som er der. Utrolig skuffet over hele legekontoret der, oppfølging og behandling. De som jobber på kontoret der kan såvidt norsk. Alle årene jeg har vært her har det vært kommunikasjonsproblemer. Uhøflige og svært lite serviceinnstilt personale. Selv om det er tid innenfor timen jeg har bestilt og betaler for(!!) så får jeg aldri lov å ta opp en ting til- da må jeg bestille ny time, vente 2-3 uker minst, og så si det på nytt da. Nå sist skulle hun gi meg tilbakemelding på noe, og krever ENDA en ny legetime for å få det jeg allerede har ventet, betalt og vært der for. Helt utrolig opplegg.
Meget godt fornøyd med fastlegen. Får god anledning til å forklare problemet. Forståelige tilbakemeldinger.
Vis flere...