Nadia Shaukat
Kvinne, 47 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Vil ikke anbefale Nadia Shaukat i det hele tatt. Fikk henne oppført som min fastlege da min forrige var utilgjengelig.
Det virker som hun aldri har tid og etter 5 minutter så avslutter hun timen med en beskjed om at nå er timen ferdig. Sitter også igjen med en følelse av å ikke bli trudd på når jeg har hatt timer hos henne og har måttet dra med uforettet sak. hun undersøker ikke, men er veldig opptatt av andre "ting". Noen timer har også endt opp i krangling. Fikk diagnose på at jeg var syk av hennes vikar neste time jeg hadde der. Setter aldri mine ben hos henne en gang til.
Hyggelige mennesker i resepsjonen
Måtte til Nadia pga at min fastlege ikke var tilgjengelig.
Hadde en brukket tå, som hun bare så på og sa 'Ja.. Den kan jo være brukket den'.
Så sa hun at den burde teipes.. Og å litt på meg før hun 'Ja, jeg kan gå å se om vi har noe å teipe med..'.
Så kom hun tilbake med teip, og så måtte jeg teipe tåen min på egenhånd...
Var inne der i 4 minutter, måtte teipe min egen tå, og det måtte jeg betalt 260 kr for.
Hun er høflig og fremstår profesjonell, men med er svært kald og mekanisk i kontakten (også når det er snakk om sensitive tema). Monotont stemmeleie hele samtalen.
Hun signaliserer tydelig at hun har dårlig tid, og gjerne vil avslutte timen så raskt så mulig. Jeg gikk fra timen med mange ubesvarte spørsmål og med sikkerhet på at jeg ville bytte fastlege!!
Jeg opplevde at kjæresten min tok livet sitt for 3 år siden, og jeg følte meg svært lite/dårlig møtt av Nadia.
Jeg tok kontakt etter en mnd fordi jeg trengte hjelp, og ønsket meg en henvisning til psykolog for å sortere i kaoset mitt. Hun sa at jeg måtte inn for en samtale, og samtalen ble svært ubehagelig. Vi hadde ingen kjemi, og heller ingen tillit. Hun løste det etter ett par samtaler ved å gi meg dobbel dose sobril OG sovepiller. Ingen psykolog. Jeg hentet aldri ut resepten, for jeg tenkte at jeg skulle løse det annerledes. Jeg oppsøkte selv legevakten, og fikk en flott samtale, og kom inn i DPS systemet derfra. Det burde være helt unødvendig å fikse dette selv i en slik situasjon. Jeg opplevde Nadia som svært uproff, kald og lite løsningsorientert. Jeg har byttet fastlege, og er veldig fornøyd med det.
Nadia var fastlegen min i 3 år og kan dessverre ikke gi henne mine anbefalinger. Problematikk som presenteres for henne utsettes - "vi tar dette neste gang du kommer" er ofte responsen. Visse ting kan selvfølgelig utsettes, men når endring av f.eks medisinering utsettes uke etter uke så kan dette få en temmelig negativ innvirkning på pasientens liv. Føler også at det er mye hun ikke vet og at hun ofte ikke kan svare på spørsmål.
Vis flere...