Dan Michael Nørager Andersen

Autorisasjon (1994)

13 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Dan Michael Nørager Andersen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dan Michael Nørager Andersen

*****

Hva skal til for å gi fem stjerner her?

Hvis en lege alltid er enige med sin pasient hva betyr det? At kunden alltid har rett? Alltid tilgjengelig?

Nylig leste jeg at leger som ligger litt lavt angående pasient tall, hadde lettere for å gi etter deres krav ang. sykemeldinger og resepter på tvilsomme legemidler.

For meg betyr klager på denne siden at min lege ikke er en enkel lege å utnytte, men er bestemt med god moral. Han har etikk, egne meninger og dømmekraft.

Hvis du som leser dette er ute etter en fastlege med kunnskap, autoritet og vilje for pasientens beste, da vil jeg anbefale Dan Michael Nørager Andersen .

Ointresserad

Jag upplever Dr Andersen som en Lege som gör sitt jobb men ikke mer. Det är väldigt liten tid för spørsmål och du får korta svar. Har mest kännt mig i vägen när jag hatt legebesøk. Det sista besøket så lovade han og sende en legeerkæring så att jag kunde ansöka om pengar hos NAV. Trots att jag ringt till Storoklinniken tre gånger för och skynda på legeerkæringen har jag ikke fatt noe svar. Nå har det gått to uke og jag har fått nokk, Jag bytter fastlegen!

Anbefales ikke

- Bestilte time via deres selvbetjeningssystemet med en klar merknad om hva som skulle undersøkes. Møtte opp til time og ble fortalt at den type undersøkelse ikke kan gjøres på dagen, men at en ny time må bestilles. Endte med at jeg møtte opp på legekontoret og betalte full pris for å bestille enda en ny time, til tross for at en klar merknad ble sendt til legen på forhånd.
- Legen bestiller nye timer på eget initiativ.
- Som pasient føler man seg ikke velkommen, og man haster heller med å komme seg ut for å ikke bruke opp tiden hans.
- Etter endte konsultasjoner, får man heller ingen råd eller videre informasjon.

Styr unna

Vært fastlegen min i ca ett år, først de siste ukene jeg har fått bruk for han. Virker stresset og uten oversikt, uinteressert og gjør kun det som absolutt er nødvendig - men selv dette er ikke alltid nok, når han gir deg som pasient svært mangelfull/feil informasjon om sykdom/diagnose. Personlig ble jeg etter mye om og men sendt til kreftutredelse på Radumhospitalet av Dan - uten en gang å ha fått en liten pekepinn på forhånd om hvorfor jeg skulle dit. Åpenhet er tydeligvis et fremmedord hos Dan, til tross for at jeg har spurt masse uten å ha fått svar.

Avslutningsvis; hvilke leger er det egentlig som har med seg katten sin på jobb? Stakkars allergikere.

Kompetent og rett på sak

God på å se sammenhenger- og dette gir en opplevelse av trygghet. God på å finne frem til riktig sted å henvise en til. Jeg opplever at jeg blir tatt på alvor og at dette er en lege som kan faget sitt.