Dan Michael Nørager Andersen

Autorisasjon (1994)

12 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Dan Michael Nørager Andersen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dan Michael Nørager Andersen

Beste legen jeg har hatt!

Har hatt Dan som lege siden 2003,han er den eneste legen som hører etter hva jeg sier!Og følger opp,gir gode råd og forklarer hvis det er noe jeg ikke forstår!Kommer til å ha Dan som fastlege til han går av med pensjon!Anbefaler Dan som lege på det varmeste!

Meget fornøyd

Beste lege siden jeg kom til Oslo i 1977. Løst alle mine behov i forhold til legebehandling og gitt meg gode råd

Hører ikke på alt.

Jeg har vært der for å ta blodprøver og da ble det ikke testet det jeg kom for å teste. Når jeg fikk svarene, så måtte jeg komme inn for en prat. Det hørtes jo veldig alvorlig, noe det ikke var. Da jeg kom inn til ny time ville han teste en verdi om igjen, men som da ikke ble testet tydeligvis, for det var ikke med i prøveresultatene. Dan er hyggelig, men jeg føler ikke helt at han følger opp det jeg bestiller time for.

Hold deg unna.....

Mitt inntrykk av Dan er at han er glad i å tjene penger. Mye penger. Er det en ting han er flink til er det å sette opp oppfølgingstimer på ting som ikke trenger noen oppfølging: Har man eksempelvis tatt en blodprøve er svaret "kom tilbake om 1 uke - så snakker vi om det". (klart du skal betale for det) Han vet veldig godt at svaret kan sendes på mail og at det ikke er noe å snakke om. Dette har jeg opplevd i flere andre sammenhenger. Kom tilbake for småting...... Han tjener jo masse penger på de 2 minuttene du er innom når egenandelen er 201 kroner + penger fra staten. Han setter ikke av så mye tid til pasienten heller. I tillegg er han alltid forsinket - selv om det er den første timen på morgenen. Resepsjonen er heller ikke noe å skryte av.

min gode danske lege

har vært pasient hos Dan siste 10 årene. har bestandigvært hyggelig, og har bestandig følt at jeg har blitt tatt seriøst med mine plager.
Dan er en veldig behagelig lege, som jeg har full tillit til, og som bestandig hører med meg som pasient om jeg er enig i hans mening og råd.
Har aldri hatt noen negativ opplevelse når jeg har vært hos Dan. og kommer til å fortsette å gå til han.