Dan Michael Nørager Andersen

Autorisasjon (1994)

12 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Dan Michael Nørager Andersen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dan Michael Nørager Andersen

Den dårligste fastlegen jeg har hatt.

Dette er en lege som overhode ikke ser pasienten sin. Siden han ikke kjente meg prøvde jeg å fortelle litt om min bakgrunn, og gi en beskrivelse av hva som var problemet. Det var han ikke interessert i. Det var umulig å kommunisere med han. Han var bare opptatt av pc-en sin. Ja, han til og med setter meg opp til nye timer uten å spørre om det passet for meg.

Endelig en lege som tar seg tid

En hyggelig, rolig og avslappende lege. Tar seg god tid til pasientene og lytter til meg uten nesa i tastaturet. Prøver alltid å finne den beste løsningen på problemet uten å hoppe rett til sykemelding eller medisiner. Tommel opp for Dan!

Profesjonell og kunnskapsrik

Har hatt Nørager som fastlege i 4-5 år. Han har alltid noe fornuftig å komme med til alle mine varierende spørsmål.

Litt kjapp med diagnoser og henvisninger

Ser at det er mange som skriver at Andersen er kjapp til å henvise videre osv.. Dette syns jeg han gjør litt vel for kjapt. Det virker på meg at han gjør så lite som mulig selv. Når han var på ferie, hadde jeg time hos hans vikar, som ikke ville gi ut samme respet som Andersen til prevensjon, da jeg ikke burde fortsette bruk av disse etter en diagnose fra Andersen selv. Dette informerte ikke han meg noe om. Virker som at det er snakk om å gjøre ting fort fiks ferdig. Liker du sånne leger, passer han nok bra. Vil du ha litt mer informasjon om div. uten å måte vite nøyaktig hva du skal spør om, finn andre.

"Glemsk" lege

Jeg har lfyttet mye rundt i Norge pga jobb og studier, og Nørager er den dårligste legen jeg hittil har møtt på. Han virker uinteressert i alle problemer pasienten måtte ha.

Problemet med Nørager er at han ikke følger opp tester han har tatt tidligere. Han kan for eksempel ta en test, men pasienten får aldri noe tilbakemelding om resultat såfremt man ikke ringer til legekontoret selv.

Jeg anbefaler de som vurderer fastlege å finne seg en annen lege i Oslo.