Dan Michael Nørager Andersen

Autorisasjon (1994)

12 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Dan Michael Nørager Andersen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dan Michael Nørager Andersen

Dyktig og profesjonell lege

Jeg byttet lege da jeg flyttet til Oslo og var veldig spent på den nye legen da jeg har har veldig dårlig erfaring med tidligere leger som alltid skal "ta saken i egne hender" (fikk ikke henvisning før det nesten var for sent). Jeg har vært hos Dan Nøranger én gang og er veldig fornøyd. Jeg presenterte kort hva som feilet meg. Han gav meg korte, konkrete svar og henviste meg videre til spesialist. Han slår meg som en dyktig og erfaren lege.

Bra lege og legesenter

Nørager har vært min fast lege i over 10 år og jeg er veldig fornøyd. Fungerer veldig bra å bestille time/resepter via pc.

Bytt lege!!

Storo legesenter er lite serviceinnstilt, og virker ofte brydd når du ber om hjelp. Nørager er hyggelig men lite behjelpelig og gjør tilsynelatende helst minst mulig. Har slitt med mageproblemer - og måttet «tvinge» meg til hjelp. Sitter igjen med følelsen av at jeg er hypokonder og må slutte å syte. Har fått time hos annen lege på legesenteret da Nørager var syk, da med akutte smerter i mage. Møtte et surt ansikt som spurte «ja, og hva vil du jeg skal gjøre for deg?» ... Mao - bytt lege OG legesenter!

Totalt uinteressert (kun i pengene mine)

Har hatt mange konsultasjoner med store smerter. Nøraker har sittet bak sin pc uten å løfte på ræva. Han har aldri undersøkt meg fysisk på noen måte. Da virker det lettere å skrive sykemelding. Opplever at han aldri har vært interessert eller brydd seg om meg. Har heller aldri fått noen tilbakemelding uten selv å spurt/mast og betalt for det. All fremdrift og nye tiltak skyldes mitt initativ.
Storo legesenter mangler totalt serviceinnstilling. Det siste er at man må betale gebyr for å betale på legesentrets innkjøpte betalingsmaskin.

En bra lege

Dan er en lege som tar meg alvorlig og han er god på å henvise meg videre til spesialist skulle jeg trenge det. Han er rask til å oppfatte situasjonen og han stiller relevante spørsmål.