Kristin Lein Rendum
Kvinne, 48 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Jeg skulle få henvisning som var en hastesak. Etter to måneder hadde jeg enda ikke hørt noe. Jeg kontaktet legekontoret, og de ga meg navnet på legen de hadde gitt henvisning til. Jeg ringte de, og fikk beskjed om at henvisningen ikke hadde blitt sendt inn før nesten tre uker senere, og at det ikke var lagt inn som en hastesak. Personalet er ikke særlig hyggelig, og man gruer seg til å ringe eller komme innom. De har også en SMS tjeneste, der de sender småfrekke svar, skikkelig dårlig service! Da jeg klaget på at legen min ikke hadde lagt det inn som hastesak, fikk jeg bare beskjed om å ringe rundt selv.
Har vært hos Kristin L. Rendum et par ganger i tillegg til at jeg har vært med min datter (ung voksen) ved flere anledninger. Min opplevelse er at dette er en lege som kan å lytte og som ikke har en ovenfra-og-ned-holdning til pasienten. Opplevde at hun ordnet kjapt med henvisninger til min datter som hadde behov for to operasjoner.
Jeg ble overført til Rendum som fastlege, da min tidligere fastlege endret arbeidssted. Dette ser jeg på som et lykketreff! Sjelden jeg har behov for lege, og jeg er relativt "tøff", men setter allikevel pris på en lege som er lett å prate med.
Har hatt Kristin i ca. et år nå, etter at fastlegen min sluttet på Heimdal Helsehus. Hun virker veldig trivelig i starten, men når det kommer til problemer du skulle ønske å prate om, er hun ikke særlig behjelpelig. Føler aldri at jeg har fått utbytte av en legetime hos henne, og går ofte fra timen som et spørsmålstegn. Hun er overkjørende og belærende, og tar avgjørelser uten å informere om bivirkninger eller andre alternativ. Ikke særlig fornøyd..
Har ved flere anledninger bedt om at legen skal ringe meg opp. Dette har blitt avtalt på forhånd. Hun ringer aldri. Avbestiller timer og er svært sjelden tilstede. Bryter avtaler. Kanskje på tide å ta mennesker på alvor?
Har ikke sendt henvisning til sykehuset. Jeg har ikke fått noe tilbakemelding på dette. Jeg måtte selv ringe sykehuset for å ordne opp. Dårlig behandling av kunder. Ring sykehuset selv hvis dere venter på opperasjon!!
Vis flere...