Kristin Lein Rendum

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 48 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2012)

Ledige plasser

0 av 1200
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

Låst – ingen venteliste

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

MediSyd A/S Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ...
Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Vis kart
Kristin Lein Rendum er en av 201 fastleger i Trondheim

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(27)
27 vurderinger
Tilgjengelighet
(24)
24 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(23)
23 vurderinger
Service
(24)
24 vurderinger

Siste vurderinger av Kristin Lein Rendum

ikke fornøyd i det hele tatt!!! har aldri hatt en dårlige fastlege...

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

den første gangen jeg møtte henne likte jeg henne litt, men etter mitt andre møte med henne ble jeg veldig skuffet over min nye fastlege... hun ville ikke høre på meg, ville ikke undersøke meg og hun brukte nesten hele legetimen på å belære meg i stedet for å høre på det jeg hadde å si. jeg var veldig opprørt da jeg gikk derifra, og jeg var ganske trist. jeg har hatt ganske mange leger i løpet av livet mitt, men jeg har aldri vært borti en lege som har vært så frekk, arrogant og lite empatisk som det denne legen var... jeg trodde jeg var gravid, og det var grunnen til at jeg bestilte en time hos henne. jeg ville få tatt en GU, men det fikk jeg ikke, jeg fikk bare tatt en urinprøve og en blodprøve. jeg sa det var veldig tidlig, og jeg var usikker på om en graviditetstest ville slå ut så tidlig, derfor ville jeg ha en GU i tillegg. men jeg fikk ikke det, og hun ville heller ikke høre på hvilke symptomer jeg hadde. i løpet av livet mitt har jeg vært i kontakt med minst 20 forskjellige leger, og av alle disse legene er dette den legen jeg har vært minst fornøyd med... jeg kommer til å bytte fastlege umiddelbart! legen var bortreist de fleste gangene jeg ville bestille legetime, og derfor kviet jeg meg veldig med å bestille en legetime... jeg mener at legen må prøve å høre mer på pasientene sine i stedet for å skulle belære de og nekte å høre på hva pasientene sier.

Yes!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hadde virkelig gruet meg til å gå til etterkontroll etter fødsel og hadde derfor ventet leeeenge.. Med ny fastlege og helt skrekk for GU var jeg rimelig svett der jeg satt i venterommet. Men skrekken og redselen forsvant fort da et blidt fjes ropte meg opp. Væremåten hennes fikk meg til å slappe av, og med en lett og ledig tone syntes jeg at jeg fikk god kontakt med min nye fastlege fra første stund. Ikke minst virket hun oppriktig interessert i meg som pasient. Selve undersøkelsen utførte hun raskt, hele tiden med en god dialog. Jeg fikk et inntrykk av at dette er noe hun virkelig kan og at jeg som pasient kan ha full tillit til jobben hun utfører,

Så fra meg får hun full pott!