Maria Therese Fanghol-Syvertsen
Kvinne, 44 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Legen er svært sjeldent tilstede. Får ofte vikar. Veldig problematisk å få time før man er frisk igjen. Tar seg ikke tid til å forklare, virker som om hun har hastverk. sitter ofte igjen med mange spørsmål. umulig å få tak i på telefon. alt i alt meget misfornøyd! Jeg har nå byttet lege og angrer ikke et sekund!
Har kun vært her en gang, så dette er kun basert på det ene besøket. I starten var legen veldig uinteressert, dette forandret seg derimot litt etter blodprøveresultatene som sa jeg hadde en infeksjon i kroppen. Men er ikke det man vil føle når man kommer til en lege. Når man skal ta blodprøver er det kølappsystem, som absolutt ikke fungerte bra den dagen jeg var der. Det største problemet var tiden, alt tok lang tid. Både med å vente før time, på å få ta blodprøve og resultatene. Selvom jeg forstår at jeg kan ha vært uheldig med å komme på denne dagen, har jeg valgt å bytte legesenter.
Lyttende og tillitsfull. Gir meg alltid konkrete ordentlige beskjeder. Føler alltid at hun tar meg på alvor og bryr seg om hva som er best for meg.
Etter å ha vært hos henne en del ganger i det siste, har kommunikasjonen blitt mye bedre og hun er både forståelsesfull og tar det jeg sier på alvor. Synes hun fremstår som sympatisk og hjelpsom .
Jeg har aldri vært hos en lege som er mer uinteressert i sin pasient. Hun hører nesten ikke etter, vet ikke helt hva hun skal gjøre (!). Timene blir byttet hele tiden. Du må i første omgang vente ca 3-4 uker, du går og hangler i denne tiden, og så kommer det brev i postkassen om at timen er byttet - igjen! osv..
Ser også på Hjemmesiden til Humana at nå må du ikke ringe unntatt ved Ø-hjelp time. Stakkars eldre mennesker og andre som ikke kan gjøre dette på nettet. Dette er ikke et pasientvennlig legekontor.
Jeg må få byttet fastlege!!!
Vis flere...