Nadim Latif

Ingen på venteliste

Nadim Latif er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadim Latif

Fantastisk Lege

Jeg er kjempe førnøyd med Dr. Latif . Har hatt han siden han kom til Manglerud. Han tar ting på alvor, hører på meg og tar seg tid. Gir gode råd når det må behøves.
Kjempe bra at man nå kan ringe inn om morgenen , for å få akutt time samme dag.

Flink forståelsesfull og lyttende.

Han tar pasienten på alvor og sjekker heller en gang ekstra. En god lege og jeg er veldig fornøyd.

Dårlig tid, lang ventetid !!! skal ikke legen være der for deg?

Alltid lang ventetid, du kommer til bestilt time og da har han så vidt tid til og prate med deg i 5 min. Det er jo tross alt mye viktigere og se rett inn i pcen hele tida og skrive. Eller ta telefonen. Pass dere så dere får riktig behandling. Tar ikke problemer alvorlig, skjønner ikke at det er lov at en lege kan holde på som han. Altfor mange pasienter og en lege uten struktur er ikke bra!!! Sykesøstrene er helt motsatt, de er fantastiske..

Beste legen jeg har hatt

Dr.Latif tar meg alltid på alvor. Viser omsorg og forståelse. Tar tid til meg , selv om det kan være hektisk der inni mellom. Liker det nye systemet, med akutt timer :)

Særdeles

Meget lang ventetid, men slik er det vel hos leger i Oslo.
Legen selv er høflig, tålmodig og forståelsesfull. Som ung mann har jeg måtte tåle å få noen lekser om hvordan jeg bør leve for å sikre meg mot det ene og det andre- men er det ikke det leger er til?
Strålende fornøyd med all service, og dette inkluderer de øvrige ansatte ved kontoret.

Jeg har følt at jeg har blitt tatt på alvor, fått gode henvisninger, grundige sjekker og nødvendig hjelp.