Karin Moser

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Hudlege Moser Telefonnummer72 90 90 8072 90 90 ...
Thomas Angells gate 22, Inngang B 7011 Trondheim
Karin Moser er hudlege i Trondheim

Siste vurderinger av Karin Moser

Hyggelige og profesjonelle

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Jeg var inne på grunn av hormonell akne, eller voksenkviser, og opplevde å bli tatt veldig seriøst. Jeg har lenge måtte kranglet med fastlegen for å få en henvisning og ble nesten på gråten av hvor seriøst jeg ble møtt av Moser. Hun tok hensyn til både min daværende tilstand, de erfaringene jeg hadde hatt tidligere og mine ønsker. Jeg følte virkelig at hun lyttet til meg og hun ga meg en lang innføring i situasjonen, hva hun kunne hjelpe med og hvordan det ville foregå.
Damene i resepsjonen hadde godt humør og var både morsomme og betryggende. Det var alltid veldig god stemning hver gang jeg satt og ventet på blodprøvene.
Eneste negative er at det var vanskelig å finne inngangsdøren ved første besøk.

Dyktig dama!

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Ble egentlig henvist av fastlegen for noen solskader i ansiktet.
Moser sjekket hele kroppen og fant en føflekk på ryggen som så farlig ut. Hun fjernet den med det samme, utrolig rask og bra service!
Fikk beskjed to uker senere at det var føflekkkreft i den, men at jeg var heldig og sannsynlig kurert, siden den var oppdaget tidlig. Måtte en tur til kirugen for å ta litt mere.
Jeg er meget fornøyd med henne som lege. Hun er ikke den mest hyggelige typen, men rask, effektiv og typisk tysk. Men jammen profesjonell og faglig dyktig!
Hadde hun ikke vært så grundig, ville jeg kansje fått spredning. Sa jeg går gledelig til mine kreftkontroller, føler meg godt ivaretatt der.

Anbefales ikke.

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Hyggelig og imøtekommende kontorpersonale. Legen var stresset, virket kun overfladisk interessert og gav utilstrekkelig med informasjon. Var lite forståelsesfull og jeg som pasient opplevde meg til bry når jeg ba om forklaring eller ville beskrive flere plager og symptomer. Jeg satt også, som flere andre beskriver, med opplevelsen av å regelrett blitt "kastet ut" av kontoret. Aldri opplevd lignende. Måtte komme tilbake dagen etter for å få godt nok forklart når og hvor lenge medisin skulle tas, da hun ikke hadde forklart dette eller skrevet det på resepten. Tilskudd hun forskrev fantes heller ikke på apoteket i dosen hun anga. Hun var noe hyggeligere og forståelsesfull på andre konsultasjon, men denne ville vært helt unødvendig hvis hun hadde gjort en bedre jobb i utgangspunktet. I tillegg tok hun betaling for en full konsultasjon selv om dette var 3-4 min for å rette opp etter egen tilkortkommenhet fra dagen før. Fikk likevel noe hjelp der og time raskt, men opplevde bedre behandling på alle nivå på St. Olavs.

Ingen hyggelig opplevelse.

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Det første jeg må si, er at denne klinikken har to meget uforskammede resepsjonister. De skal være ansiktet utad, og skape en trygg og hyggelig opplevelse for pasienten/kunden. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal spare penger på å ansette slike mennesker. Det er leit og trist synes jeg.

Hudspesialist Moser er rask og effektiv. Hun virker travel og noe stresset. Det er ikke et personlig og omsorgsfullt besøk, men det er greit. Drar helst ikke tilbake for å si det slik.

Spydig og lite omsorgsfull

Klinikk: Hudlege Moser Skrevet

Moser oppførte seg hele timen som om hun hadde ekstremt dårlig tid. Lo hånlig da jeg forsøkte å stille spørsmål ved en resept hun skrev ut, og hadde generelt en holdning som tilsa at hun kunne alt og jeg ikke trengte å vite hvorfor. Minst hyggelige legebesøket jeg har hatt.

Måtte sette opp en ny time fordi jeg ikke fikk den hjelpen jeg trengte i første runde, men valgte å avbestille denne fordi jeg ikke ville tilbake. Kommunikasjon med klinikken foregår på sms til 6 kr per melding, da det er umulig å komme gjennom på telefon. Dyrt og dårlig.