Karin Moser
Kvinne, 52 år
Moser oppførte seg hele timen som om hun hadde ekstremt dårlig tid. Lo hånlig da jeg forsøkte å stille spørsmål ved en resept hun skrev ut, og hadde generelt en holdning som tilsa at hun kunne alt og jeg ikke trengte å vite hvorfor. Minst hyggelige legebesøket jeg har hatt.
Måtte sette opp en ny time fordi jeg ikke fikk den hjelpen jeg trengte i første runde, men valgte å avbestille denne fordi jeg ikke ville tilbake. Kommunikasjon med klinikken foregår på sms til 6 kr per melding, da det er umulig å komme gjennom på telefon. Dyrt og dårlig.
Ventet 35 min over det som var satt som klokkeslett for timen.
Legen hilste, spurte hva problemet var, så raskt på huden, konkluderte med at dette ville bli bra med behandling. Ordnet kjapt med resepter som kunne hentes på apoteket med det samme.
Ga også råd ang. tørre lepper med det samme.
Dersom denne behandlingen ikke ga noen effekt, kunne jeg ta rekontakt direkte med hudlegekontoret.
Ga rask diagnose ut ifra fra at man var født i utlandet. Legen var ikke interessert i å følge opp pasienten sin. Prøvde å få ny time, for å gi legen en ny sjangse. Men det eneste legen gjorde var å anbefale lysbehandling hos dem, uten å finne noen form for diagnose. Så måtte dra til fastlege å finne meg ny hudlege. Veldig irritabelt siden jeg måtte vente lenge på å få den første timen.
Sjekket en "føflekk". Konkluderte at det var en aldersflekk. Fikk bedøvelse, og legen skrapte den vekk.
Virket veldig stresset. Ville egentlig ikke se på eksem/utslett jeg hadde fått, Såg iallefall ikke nøye nok på det til å komme med en uttalelse på dette, Så ikke spesielt imponert. Var max inne i 3 min?? Helt uansvarlig.
Bør virkelig ta seg lengre tid med pasientene
Vis flere...
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.