Espen Kvan

• Generell kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

Autorisasjon (1996)

Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Espen Kvan

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg ble behandlet på urologisk poliklinikk på Bærum sykehus i januar 2022, hadde da moderat grad av fimose, diagnose Lichen. Urolog Espen Kvam gjennomførte operativ behandling med delvis fjerning av forhud. Jobben ble profesjonelt utført og med bra resultat.
Espen er hyggelig, kunnskapsrik og ikke nedlatende på noen måte. Kan absolutt anbefale han videre.

Dr. Kvan har høy kompetanse og tar deg på alvor

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Hos Dr. Espen Kvan opplevde jeg høy faglig og medmenneskelig kompetanse innenfor et område som de fleste i Norge har lite kunnskap om. Hos Espen Kvan ble jeg tatt på alvor. Alt i alt synes jeg han var veldig dyktig, og jeg vet ikke om noen som bedre i feltet. Anbefales varmt.

Dyktig, effektiv

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Fikk gjennomført full omskjæring av medisinske årsaker i oktober 2020. Gjorde grundig research på forhånd og valgte Dr. Kvan. Følte meg trygg gjennom hele prosessen og er meget fornøyd i etterkant. Både sykepleiere og Dr. Kvan var behagelige og hyggelige, samtidig dyktige og profesjonelle.

Veldig profesjonell og veldig hyggelig

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg kom inn til Espen, han var presis, effektiv og veldig profesjonell i dialogen. Klikk klakk, her du gjør det og det og det, så går du inn dit og gjør det og det, så kommer jeg når du er klar. Veldig ryddig, presist og ikke noe nøling eller usikkerhet.
Det var den profesjonelle biten, som jeg må ha - orker ikke nøling eller sløsing av tid når jeg skal skjæres i... Da var egentlig det viktigste på plass.
Det som ikke er et krav jeg stiller, men som er uendelig fint å få på kjøpet - er at vedkommende er hyggelig og behagelig. Espen pratet lett og lystig, var interessert i meg og mitt, holdt meg orientert om progresjonen i inngrepet - og jeg har null problem med å forstå at flere og flere velger å betaler for behandling på private sykehus, for denne erfaringen var av høyeste kvalitet.

I ettertid ser jeg også at arbeidet er utført glitrende, ingen tegn til snarveier eller unøyaktighet eller noe - heller imponerende presisjon og resultat.

Jeg kan oppriktig ikke tenke meg at min erfaring kunne vært bedre og har null forbedrende tilbakemeldinger til Espen.

Dyktig og Rolig lege

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Gjennomførte vasektomi Hos Dr.Kvan. Han er rolig, tar seg god tid, forklarer. Du vil føle at du er i trygge hender. Anbefales om du vurdere dette. Sykepleieren som assisterte var også dyktig!