Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Fantastisk dyktig og forståelsesfull

Lege: Kjell Heuser Skrevet

Kjell Heuser er en svært dyktig og kunnskapsrik nevrolog. I tillegg har han en fantastisk varm og forståelsesfull måte å behandle pasientene sine på som umiddelbart gir deg en følelse av
å være i trygge hender. Han lytter, tar seg tid til å høre på deg og ser deg i øyene når han snakker til deg. Han følger opp og følger med. Man føler seg ivaretatt både på det medmenneskelige og faglige området hos Kjell Heuser.

I meget trygge hender.

Lege: Børge Davik Skrevet

For et år siden begynte min reise for å bli kvitt lipødem og jeg kunne ikke valgt en bedre kirurg.
Jeg gikk inn i noe ukjent og var litt nervøs, men med en kunnskapsrik og omsorgsfull kirurg gikk det fort over.
Tre operasjoner senere og jeg er svært fornøyd med resultatet.

Profesjonell og meget høy kvalitet

Lege: Børge Davik Skrevet

Overarmsplastikk - meget fornøyd med resultatet. Børge er en supergod kirurg som har gjort flere inngrep på meg - øyenlokk, bukplastikk, brystløft m reduksjon og nå overarmsplastikk. Jeg er superfornøyd med både Børge, jobbene han har gjort og med Aleris. Anbefalses på det sterkeste

Innsiktsfull og trygg

Lege: Børge Davik Skrevet

Børge møter deg alltid med et smil og en behagelig ro. Han svarer godt på alle spørmål og gjør at du føler deg i trygge hender.

Trygg og omsorgsfull

Lege: Maria Bunæs Haffeld Skrevet

Trygg, omsorgsfull og dyktig lege. Følte oss sett og tatt på alvor hos henne. Konfererer med andre ved behov. Anbefales på det sterkeste.