Flora Asadi
Kvinne, 58 år
Var til time i mai - fikk ny time i oktober for installasjon av høreapparat - kom til døra og blir møtt med at det er høstferie og stengt hele uka. Ingen varsel sendt og ingen mailadresse er å finne på nettet.
For dårlig informasjon - vet ikke når det er mulig å få ny time. Utfordring med egen jobb.
Opplever liten interesse for kunden.
Veldig rar behandling...forbredte ikke til smerte før behandling. Vil ikke tilbake. Bedre kommunikasjon.
Elendig adkomst beliggende mot et stort lyskryss. Det er ikke muligheter for av-/påstigning like ved. Drosje må enten rygge opp på fortau, kjøre rundt hele bygget eller kjøre inn på parkeringsplass på andre sida av hovedvegen. For eldre og de som har utfordringer med å gå langt, blir dette vanskelig.
Kontoret er tilnærmet UMULIG å nå på telefon. I tillegg har de helt stengt på fredager.
De trenger "smilekurs" og bedre forståelse for hva service er.
Legen var hyggelig, men han skulle bestille røntgen i etterkant av timen og glemte det helt bort. Har forsøkt i 3 uker å komme gjennom på telefon uten å få svar, det er heller ikke mulig å finne annen kontaktinfo. Siden jeg bor 45 minutter unna er det ikke bare å kjøre innom. Jeg kjørte likevel bort for å få kontakt med dette kontoret, bare for å finne ut at de har stengt på onsdager, bomtur der altså.
Utrolig hva vi som pasienter må godta i helsesystemet.
Jeg gikk til legen min fordi jeg hadde lest mye den siste tiden om at det muligens fantes flere behandlingsformer for tinnitus som jeg har hatt i 35 år. Etter et besøk hos Nasadi og etter flere tester blir jeg svart med et smil om at "det må du bare tenke mindre på" Helt bortkastet hele besøket.
Vis flere...
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.