Flora Asadi
Kvinne, 58 år
Måtte konsultere firmaet pga. tapt høreapparatenhet. Fikk time raskt etter melding av tapet, riktignok kl 07:15 på morgenen.. Hyggelig mottakelse i resepsjonen og profesjonell videre behandling. Etter min oppfatning rimelig gebyr.
Var til time i mai - fikk ny time i oktober for installasjon av høreapparat - kom til døra og blir møtt med at det er høstferie og stengt hele uka. Ingen varsel sendt og ingen mailadresse er å finne på nettet.
For dårlig informasjon - vet ikke når det er mulig å få ny time. Utfordring med egen jobb.
Opplever liten interesse for kunden.
Veldig rar behandling...forbredte ikke til smerte før behandling. Vil ikke tilbake. Bedre kommunikasjon.
Elendig adkomst beliggende mot et stort lyskryss. Det er ikke muligheter for av-/påstigning like ved. Drosje må enten rygge opp på fortau, kjøre rundt hele bygget eller kjøre inn på parkeringsplass på andre sida av hovedvegen. For eldre og de som har utfordringer med å gå langt, blir dette vanskelig.
Kontoret er tilnærmet UMULIG å nå på telefon. I tillegg har de helt stengt på fredager.
De trenger "smilekurs" og bedre forståelse for hva service er.
Legen var hyggelig, men han skulle bestille røntgen i etterkant av timen og glemte det helt bort. Har forsøkt i 3 uker å komme gjennom på telefon uten å få svar, det er heller ikke mulig å finne annen kontaktinfo. Siden jeg bor 45 minutter unna er det ikke bare å kjøre innom. Jeg kjørte likevel bort for å få kontakt med dette kontoret, bare for å finne ut at de har stengt på onsdager, bomtur der altså.
Utrolig hva vi som pasienter må godta i helsesystemet.
Vis flere...
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.