Kristian Bjørgul

Ortopedisk kirurg

Ortopedisk kirurgi

Autorisasjon (1991)

Medi3 Oslo Telefonnummer22 60 40 6022 60 40 ...
Pilestredet Park 7 0176 Oslo
Kristian Bjørgul er ortopedisk kirurg i Halden og Oslo

Siste vurderinger av Kristian Bjørgul

Meget bra.

Klinikk: Halden Ortopedi og Kirurgi Skrevet

Var hos Bjørgul for fjerning av kul. En absolutt positiv opplevelse av både kirurg og sykepleier. Går gjerne dit igjen.

Misfornøyd med oppfølging før og etter operasjonen

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Ble operert av Bjørgul januar 2022 da jeg fikk satt inn en hel-kneprotese.
Virket utrolig rotet før operasjonen, skulle sende resepter på legemiddel jeg skulle ha med meg. Purret på disse helt frem til dagen jeg skulle ta operasjonen.
Når jeg kom dit så spurte HAN om JEG hadde med medisinene som HAN hadde skrevet resept på!!
Rett før jeg skulle på Operasjon salen så skulle jeg ta en cocktail med tabletter inkl. Kortison, hadde snakket med han før om det pga jeg har diabetes og reagerer veldig på de medisinene, fikk til svar at det gikk nok greit å ta dem! sykepleier måtte si at nei han skal ikke ha dem.
Etter operasjonen så var jeg der i 3 dager og dem på kirurgisk avdelingen var fantastiske, så kred for det.
Måtte purre 2-3ganger for å få sykemelding.
Når jeg kom hjem så fikk jeg en del komplikasjoner å ringte dit, han ringte aldri opp igjen.
Dette skjedde et par ganger. Nå etter 3 mnd synes fastlegen at jeg skal ta røntgenbilde av kneet og se om alt er ok. Må gå på betennelse dempende tabletter.
Snakket med kirurgisk avd. tirsdag 3 mai og fikk da en telefonkonsultasjontime på Torsdag 5/5 kl 1645. Klokken 19 ringte jeg Aleris og lurte på hvorfor han ikke hadde ring som avtalt? Det ble veldig stille i andre enden lenge, så sier hun på sentralbordet: dette er litt pinlig! Han har jo sluttet for 1-2 mnd siden!!! Så jeg håper virkelig at Aleris tar tak og rydder opp i situasjonen som både dem er i og jeg er I, absolutt ikke fornøyd.

Bare én kirurg som utfører hofteoperasjonene

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Selv om Bjørgul er en flink kirurg, er han den eneste på Aleris som utfører alle hofteoperasjonene. Hvis man har behov for noen form for oppfølging etter operasjonen, som mange har, har han ikke kapasitet til å følge opp dette på en forsvarlig måte med så mange pasienter. På større sykehus med flere ortopeder er det lettere å få etterfølgende kontroller og oppfølging. Det er noe å tenke på før man velger Aleris.

Misfornøyd

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg er svært misfornøyd med Bjørgul hos Aleris og med Aleris som operasjons sted. Styr unna! Ikke blitt behandlet bra etter min mislykkede kneprotese operasjon.

Trygg og dyktig

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Dyktig kirurg. Flink til å forklare og spørre. God humor og godt humør. Han gjorde operasjonen til noe lite skummelt, følte meg trygg og ivaretatt.