Profilbilde av plastikkirurg Mette Haga

Mette Haga

Profilbilde av plastikkirurg Mette Haga
Plastikkirurg

Om

Dr. Mette Haga er spesialist i plastisk kirurgi, med hovedvekt på bryst-, mage og figurformende inngrep.

Med mer enn 20 års erfaring er Mette en av Norges mest erfarne kvinnelige plastikkirurger. Hun er også en av Norges fremste spesialister innen estetisk brystkirurgi og kirurgi omkring øynene. Mette er også kjent for kort operasjonstid og pene resultater.

Mette Haga er aktiv deltager på nasjonale og internasjonale kongresser, og er medforfatter av flere vitenskapelige artikler innen plastikkirurgi og infeksjonsmedisin.

Hun har tidligere bl.a jobbet som spesialist i plastisk- og rekonstruktiv kirurgi fra Ullevål Universitetssykehus og Rikshospitalet i 2006 og har utført et bredt spekter av plastikkirurgiske operasjoner.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1998)

Mette Haga er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Mette Haga

Tillitsvekkende og trygg

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Jeg har fått utført brystreduksjon og bukplastikk av Dr. Mette Haga. Jeg har i hele denne prosessen fra valg av klinikk og til ferdig operert opplevd å bli sett, lyttet til og ett engasjement som skapte trygghet fra første møte. Mette Haga har enorm kunnskap om sitt fag, og ett engasjement som smitter. Og jeg er strålende fornøyd med resultatet.

Pålitelig og profesjonell

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Hyggelig og meget sympatisk, en profesjonell og dyktig kirurg med lang erfaring, blid og pålitelig, man føler seg godt ivaretatt.

Fantastisk flink lege.

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Jeg har gjort en brystreduksjon hos Dr Mette Haga og jeg ville aldrig valt en annen lege to år senere synes nesten ikke arrene och formen er superfin. (Jeg har sett på superkirurger på tv men mitt resultat er bedre en det meste man ser der) Anbefalles på det varmaste!

Lyttende og hyggelig

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Kom inn til konsultasjon møtt med et smil og en betryggende følelse. Hun lyttet til meg, svarte på alle mine spørsmål og ga meg mye informasjon. På operasjonsdagen kom hun innom meg og hørte hvordan det gikk. Jeg har alt i alt følt meg godt ivaretatt av Mette, og vil anbefale henne på det sterkeste!

Super flink!

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Har tatt brystløft og reduksjon hos Mette! Hun er kjempe flink! Veldig fornøyd! Anbefales på det sterkeste!