Profilbilde av plastikkirurg Mette Haga

Mette Haga

Profilbilde av plastikkirurg Mette Haga
Plastikkirurg

Om

Dr. Mette Haga er spesialist i plastisk kirurgi, med hovedvekt på bryst-, mage og figurformende inngrep.

Med mer enn 20 års erfaring er Mette en av Norges mest erfarne kvinnelige plastikkirurger. Hun er også en av Norges fremste spesialister innen estetisk brystkirurgi og kirurgi omkring øynene. Mette er også kjent for kort operasjonstid og pene resultater.

Mette Haga er aktiv deltager på nasjonale og internasjonale kongresser, og er medforfatter av flere vitenskapelige artikler innen plastikkirurgi og infeksjonsmedisin.

Hun har tidligere bl.a jobbet som spesialist i plastisk- og rekonstruktiv kirurgi fra Ullevål Universitetssykehus og Rikshospitalet i 2006 og har utført et bredt spekter av plastikkirurgiske operasjoner.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1998)

Mette Haga er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Mette Haga

Svært dyktig

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Jeg har varme anbefalinger for Mette Haga.Hun gjode en fettreduksjon av hofter,flanker og mage.Resultatet er over forventning.Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Meget dyktig plastisk kirurg

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Mette Haga er en flott person som virkelig kan det hun gjør. Hun er engasjert, seriøs og virkelig en perfeksjonist. Jeg var gjennom en brystreduksjon denne høsten og hun gjorde en meget god jobb. Jeg er veldig godt fornøyd med resultatet og tror ikke det kunne blitt bedre.

Helt fantastisk

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Mette Haga er både profesjonell og imøtekommende. Hun lyttet til meg, forklarte alt og hadde god oppfølging. Jeg foretok en brystreduksjon, og man kan på mange måter si at hun gjorde livet mitt bedre. Jeg har nesten ikke arr, og resultatet er fantastisk. Anbefales varmt.

Meget dyktig og hyggelig kirurg

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Mette Haga en en dyktig kirurg. Hun er hyggelig og gir god oppfølging. Jeg er meget fornøyd med både resultat og oppfølgingen etter brystreduskjon.