Vibeke Kullberg-Marcussen
Kvinne, 51 år
Dette er et firma som har glemt at det er noe som heter kundeservice,vet ikke om det er mangel på opplæring av personal ,som svarer i telefonen ,eller om det er sommervikarer som svarer i telefonen.Det går ikke å sende en Epost ,så antagelig synes de kundene,som de lever av er for brysomme
Da jeg i 2020 begynte med høreapparat var alt fint. Oppfølging 1 fin, oppf. 2 forretningsmessig, oppf.3 hyggelig og bra, men stopp i årlig innkalling pga... Dropp inn tatt vekk, levert for rep, lovet oppf. Ingen oppfølging gitt. Må selv kontakte leverandør. Vanskelig å få kontakt via telefon. Trist når en monopol bedrift ikke tar hensyn til brukere/kunders behov. Jeg regner med at 70 % av brukerne er 60+ som meg, og har behov for litt personlig oppfølging. Trist, men jeg tvinges til å bruke Volvat eller tilsvarende for å få dekket mine behov (:
Savner SMS med beløp og konto skulle bli sendt omgående. Viktig å betale innen 48 timer. Hadde time torsdag, stengt fredag. Umulig å betale uten beløp og kontonummer. Epost har de heller ikke.
Hei, vi snakket sammen i etterkant. Vi ringte deg. Din SMS med betaling ble sendt deg litt seinere. De 48 timene gjelder som standard på slik betaling og gjelder fra da du mottar sms.
Du er pasient hos oss, og vi vil følge deg opp fremover.
Datter på 14 ble møtt på en trygg måte og ble grundig ivaretatt. Meget dyktig speialist som forklarte problematikken på en måte som gjorde av vi forsto. Ga god og grundig opplæring. Anbefales!
Får alltid god behandling og oppfølging for problemer med øreproblematikk, fra alle leger der. Moderne utstyr og gode råd. Og veldig hyggelig.
Vis flere...
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.