Vibeke Kullberg-Marcussen

Øre-nese-hals-lege
Kvinne, 51 år

Spesialisering

Øre-, nese-, halssykdommer

Godkjenning

Autorisasjon (2002)

Offentlig avtale

Ja

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Vibeke Kullberg-Marcussen er øre-nese-hals-lege i Halden

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(23)
23 vurderinger
Tilgjengelighet
(12)
12 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(14)
14 vurderinger
Service
(11)
11 vurderinger

Siste vurderinger av Vibeke Kullberg-Marcussen

Elendig kundeservice!

Klinikk: Dyrendal Medisinske Senter Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Forsøkt tre dager på rad ringe for å få endret oppsatt time. Står som samme nummer i køen uten å rykke frem inntil telefontiden er omme..
Ikke kan man nå de på e-post heller. Dette holder ikke mål!

Lang ventetid og ikke mulig å oppnå kontakt

Klinikk: Dyrendal Medisinske Senter Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lang ventetid er en ting, men at du ikke når frem på tlf eller kan sende epost, er fryktelig frustrerende. Blir du syk og ikke kan møte til time, får du ingen kontakt og en solid faktura. Du bør sikre deg med sykemelding og ta printscreen av tlf logg.
Det er ikke mulig å ta kontakt vedr spm om høreapparat du har mottatt og ingen oppfølgning før 1 år er gått.

Høreapparat

Klinikk: Dyrendal Medisinske Senter Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dette er et firma som har glemt at det er noe som heter kundeservice,vet ikke om det er mangel på opplæring av personal ,som svarer i telefonen ,eller om det er sommervikarer som svarer i telefonen.Det går ikke å sende en Epost ,så antagelig synes de kundene,som de lever av er for brysomme

Brukeropplevelse

Klinikk: Dyrendal Medisinske Senter Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Da jeg i 2020 begynte med høreapparat var alt fint. Oppfølging 1 fin, oppf. 2 forretningsmessig, oppf.3 hyggelig og bra, men stopp i årlig innkalling pga... Dropp inn tatt vekk, levert for rep, lovet oppf. Ingen oppfølging gitt. Må selv kontakte leverandør. Vanskelig å få kontakt via telefon. Trist når en monopol bedrift ikke tar hensyn til brukere/kunders behov. Jeg regner med at 70 % av brukerne er 60+ som meg, og har behov for litt personlig oppfølging. Trist, men jeg tvinges til å bruke Volvat eller tilsvarende for å få dekket mine behov (:

Betaling via sms, hva når SMS ikke blir sendt til kunden, og de sier at det er viktig å betale innen 48 timer. .

Klinikk: Dyrendal Medisinske Senter Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Savner SMS med beløp og konto skulle bli sendt omgående. Viktig å betale innen 48 timer. Hadde time torsdag, stengt fredag. Umulig å betale uten beløp og kontonummer. Epost har de heller ikke.


Hei, vi snakket sammen i etterkant. Vi ringte deg. Din SMS med betaling ble sendt deg litt seinere. De 48 timene gjelder som standard på slik betaling og gjelder fra da du mottar sms.
Du er pasient hos oss, og vi vil følge deg opp fremover.

Besvart av Vibeke Kullberg-Marcussen

Vis flere...

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.