Kenneth Chiu

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2008)

Asteta Clinic Telefonnummer22 02 60 6022 02 60 ...
Gullhaugveien 1 0484 Oslo
Kenneth Chiu er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Kenneth Chiu

Trygg og fornøyd

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg er trygg og fornøyd med behandlingen. Fikk god informasjon både før og etter ferdig med behandlingen.

Ærlig, dyktig og trygg

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Veldig fornøyd med både operasjon (poser under øyne) og oppfølging før/etter. Opplever Kenneth som ærlig i forhold til behov og forventet resultat osv., gir gode, kunnskapsbaserte og betryggende råd. Veldig fornøyd med resultatet og kan trygt anbefale både han og Aleris Nobel.

Profesjonell og dyktig kirurg

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Vi dro til Aleris våren 2019 for å undersøke mulighetene for operasjon av min datters nese. Selv om hun var ung, visste jeg hvor mye dette betydde for henne og hvor stort kompleks det hadde vært helt siden 12-13 års alder. Har nesten ingen bilder av henne etter denne alderen. 18 år gammel fikk hun operert nesen hos Kenneth, han var flink til å forberede oss, og vi følte oss i trygge hender. I ettertid kan jeg ikke få sagt hvor stor forandring min datter har hatt, hun har fått et positivt selvbilde, er langt mer utadvendt og ei mere glad jente! Det var verdt det! Takker Kenneth for å hjelpe min datter med dette. Og så perfekt og fin nese hun har fått!

Trygg

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Veldig fornøyd med resultatet. Følte jeg ble hørt og han forstod hva som jeg ville endre på og resultatet ble akkurat som forventet.

Fantastisk flink kirurg

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Kenneth er en svært dyktig kirurg som jeg anbefaler på det varmeste! Jeg opererte både nesen og figurformet kroppen hos Kenneth for snart tre uker siden, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet han har gitt meg.

Både jeg og mannen min var inne på konsultasjonstimen, og vi fikk begge to en veldig god magefølelse når vi møtte Kenneth. Det var betryggende å bli møtt av en person som du merker er genuint opptatt av at du skal få et så godt resultat som mulig. Han forsto raskt hva jeg ønsket meg, og kom med gode innspill som har gjort at resultatene ble så bra som de har blitt. Det merkes godt at han er nøye og flink! Vi fikk se nesen i en 3D simulator, og kunne se hva slags resultat som var realistisk og oppnåelig for meg.

Jeg hadde oppå det hele en skjev nesevegg, og hovne nesemuslinger. Dette var ikke noe problem for Kenneth, og han fikset like så greit det medisinske som det kosmetiske. Jeg kan endelig puste godt for første gang på mange år! Resultatet nå er at jeg har fått en kjempefin, søt og feminin nese, og kroppen jeg alltid har ønsket meg. En helt ny hverdag :)

Hos Kenneth er man er i trygge hender hele veien. Oppfølging både før operasjonen, på selve dagen - og i etterkant har vært utrolig god. Svært fornøyd med Kenneth som kirurg, Aleris som klinikk, og hele temaet rundt som har vært tilstede på veien og gjort dette til en utrolig positiv opplevelse. Topp score fra meg, uten tvil :)