Larine Elise Osa

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2009)

CA Klinikken Telefonnummer408 54 566408 54 5 ...
Solegårdsveien 71 5243 Fana
PSH Avanti Hospital Telefonnummer52 70 05 5052 70 05 ...
Nygårdsvegen 6 5515 Haugesund
Larine Elise Osa er plastikkirurg i Bergen og Haugesund

Siste vurderinger av Larine Elise Osa

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: CA Klinikken Skrevet

Ble behandlet flere ganger av dr Osa og kan anbefale henne på det sterkeste. Alltid tilgjengelig og imøtekommende.
Forklarer godt prosessen og gir en god beskrivelse.

Kunnskapsrik, nøye og gir god oppfølging.

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Dyktig og kunnskapsrik lege. Gir individuelt tilpassede råd og utfører prosedyrer på en faglig god måte. Følger godt opp i etterkant.

Faglig dyktig

Klinikk: CA Klinikken Skrevet

Jeg har vært pasient hos CA klinikken siden den åpnet. Dr Osa viser stor kompetanse innen faget sitt og ser viktigheten i å holde seg faglig oppdatert.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: CA Klinikken Skrevet

Jeg har vært pasient hos Larine på CA klinikken og min mor har vært pasient hos henne på Haraldsplass sykehus.
Hun er nøyaktig, vennlig og flink, jeg føler meg trygg som pasient hos henne. Arret i ansiktet er nesten ikke synlig

Dårleg resultat og oppfølging

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Gjennomførte brystreduksjon ved Fana Medisinske Senter i 2020. Endte opp med nekrose og opne sår i 3 månader, og har per idag (3 år seinare) framleis problem med stygge og vonde hypertrofiske arr, og mareritt frå tida då eg var pasient der.

Eg hadde fleire behandlere i løpet av dei 3 månadane (både fysisk og ved prat / "tips til behandling"). Dr. Larine Osa var kirurgen som utførte operasjonen.

Heile teamet eg var i kontakt med (inkludert denne legen) verka uerfarne, og viste svært lite empati og forståelse etter at operasjonen var utført. Eit døme er at under ein av behandlingene i etterkant av operasjonen, så skar dei i meg før bedøvelsen hadde begynt å virka, og dette var den verste smerten eg nokon gong har opplevd.

Vart ein svært negativ og stressende periode for meg, så eg gjerna kunne vore forutan. Ønsker ikkje at nokon andre skal måtte gjennomgå det marerittet som eg gjorde, så anbefaler dere å styre unna Fana Medisinske Senter (og dens mange behandlere).