Bestill time

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 30. jun I morgen 1. jul Tir 2. jul Ons 3. jul Tor 4. jul

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Veldig fonøyd! Beste tannlegen.

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Informerer grundig og kunden i fokus. Anbefales på det varmeste. Da jeg først kom dit for første gang på en hastetime for tannverk, ble jeg tatt godt imot. Har siden da kun gått til Tannlegebislett og vært fast kunde i 6 år nå. For øvrig er alle som jobber der hyggelige og tar imot deg med et smil.

Tillittsvekkende og profesjonell

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Følte meg ivaretatt og trygg hele veien. Forklarte alt som skulle gjøres og underveis. Var alltid tilgjengelig for spørsmål både før og etter jeg var der. En tannlege jeg kan anbefale på det varmeste.

Alltid fornøyd

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har gått til Roberto i noen år, og er veldig fornøyd. Jeg har litt tannlegeskrekk, men det fungerer så bra som det kan hos Roberto. Han er flink til å lage tydelige avtaler før han begynner, forteller alt hva han gjør og han respekterer hvis du ber om en pause. Han har godt humør, er faglig dyktig og er veldig flink til å sette sprøyter (det merkes omtrent ikke)! Anbefales

Den beste tannlege jeg noensinne har vært hos!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har i mange år vegret med for å gå til tannlege da mine tidligere opplevde erfaringer med tannleger både har vært forbundet med smertefulle behandlinger og manglende forståelse for det ubehaget jeg har kjent på. Etter mange år uten konsultasjon hos tannlege skjønte jeg at jeg måtte komme meg til tannlege. Jeg søkte på legelisten.no og fant Roberto og hans klinikk på Bislett på toppen av ratinglisten. Jeg bestilte time og har etter dette fått en fantastisk behandling på så utrolig mange plan. På det faglige og profesjonelle plan fremstår Roberto som svært kunnskapsrik. Han jobber også svært effektiv samtidig som han tar seg tid til å fortelle hva han gjør på en pedagogisk som gjør at man faktisk lærer om anatomien i munnen og generell tannhelse. I tillegg har Roberto er vesen som gir deg en følelse hvor man føler seg veldig velkommen og trygg hver eneste gang man er der. Han har også en fantastisk humor som han deler. Jeg har aldri ledd så mye i en tannlegestol før jeg møtte Roberto. Etter flere behandlinger kan jeg med hånden på hjerte si at min redsel for tannbehandling er fullstendig borte. Det er faktisk slik at nå gleder meg til å komme til konsultasjon hvor jeg føler meg 100% trygg på at jeg er i de beste hender. Jeg anbefaler Tannlege Bislett på det varmeste til alle som leser dette og vil også legge til at jeg tror mange andre tannleger også ville kunne lære noe av denne klinikken når det kommer til kundekontakt og profesjonalitet innen tannhelsebehandling.

Særdeles profesjonell

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Behandlingen hos Roberto er fullstendig smertefri, hyggelig og profesjonell. Pasienten får raskt en følelse av å være i trygge og omsorgsfulle hender. Det er slik en ideell tannlegebehandling ser ut.