Per Kristian Elvestad

Per Kristian Elvestad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Per Kristian Elvestad

Profesjonell og letthendt

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Veldig hyggelig og profesjonell og ett lykketreff å finne mitt i et sommerstengt Oslo. Topp behandling og service. Anbefales!

Sympatisk og dyktig

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Veldig hyggelig tannlege som tar seg tid til å lytte, får pasienten til å slappe av. Faglig på topp!

Helt fantastisk tannlege.

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

En veldig dyktig og fantastisk tannlege som sprer glede og gir trygghet. Man gruer seg aldri til tannlegetime hos ham. En dyktigere og hørligere tannlege finnes ikke.

DYKTIG OG PROFOSJONELL

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Om du er misfornøyd hos tannlegen din,- bytt pronto!- og send tannlegen din i stolen for å lære hos Per Kristian. Han har mange års erfaring og jobber som lærer på tannlegehøyskolen så han vet å ivareta pasienten på den beste måten! Det er så behagelig å sitte i stolen hans. Han er rolig, forklarer og er tydelig når han jobber. Før gruet jeg meg for smerter, men etter at jeg byttet tannlege til han har jeg aldri engstet meg! Har gått der i mange år og gjort forskjellige behandlinger. Derfor anbefaler jeg Elvestad på det sterkeste,- han har mye kunnskap og i tillegg en varm og god personlighet som gjør at du føler deg trygg og ivaretatt.
Hygenisk, rent og delikate lokaler.
Fra du kommer til du går- er opplevelsen veldig bra,- så
Per Kristian er definitivt den beste tannlegen som finnes!

Dyktig, omsorgsfull og morsom!

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Jeg har seriøs tannlegeskrekk, og hadde defor ikke vært hos tannlegen på nesten 15 år.
Så skjedde det som måtte skje. Tannverk fra helvete.

Men, denne mannen reddet meg. Han er meget opptatt av at jeg som hans pasient skal ha det så bra som mulig. Han sparer ikke på smertelindrende, og sjekker flere ganger underveis om det går bra med meg.

Det føles helt merkelig å skrive dette, etter så mange år med total angst for alt som har med tenner å gjøre- men, jeg tror rett og slett han er på god vei til å kurere skrekken min.

Han er alltid blid, og har i tillegg helt utrolig herlig latter. Veldig smittende og stemningen blir litt lettere. Jeg opplever at han jobber raskt og effektivt, uten å stresse.

Anbefaler tannlege Per Kristian Elvestad på det varmeste!