Jashan Singh Kamboj

Jashan Singh Kamboj er tannlege i Alta

Siste vurderinger av Jashan Singh Kamboj

Beste tannlegen!

Klinikk: Oris Dental Bossekop Skrevet

Jeg hadde skrekk for å ta bedøvelse i munn pga en dårlig erfaring hos en tidligere tannlege. Men jeg måtte få fjernet visdomstennene, og bestemte meg da for å gi Jashan en sjanse.
Jeg har aldri følt meg så rolig og safe hos en tannlege som jeg gjorde hos han. Han fortalte alt som skulle skje og hvordan det skulle skje mens han holdt på. Han passet også på at jeg var komfortabel under hele prosessen. Anbefaler han på det sterkeste!

Beste tannlegen jeg har besøkt!

Klinikk: Oris Dental Bossekop Skrevet

Jashan er en utrolig dyktig og hyggelig tannlege. Etter å ha knukket fortannen for et år tilbake, ville jeg ha den så lik som mulig den var før. Ved tidligere behandlinger av skaden av andre tannleger, har jeg ikke vært helt fornøyd. Jashan tok seg god tid til å undersøke skaden, og ga meg hele tiden god informasjon om hva slags skade tannen hadde, og hvordan behandlingen ville bli utført. Jeg var hos Jashan i flere timer, og underveis i behandlingen fortalte han nøyaktig hva han gjorde, og forsikret seg med meg om jeg hadde det bra. Sluttresultatet ble perfekt. Det jeg likte best med Jashan, var at han virket like opptatt som meg av at tannen skulle bli så bra som mulig, og ingenting var forhastet. Også en god samtalepartner, noe som jeg satte pris på i og med at jeg var der over flere timer. Jeg fikk ikke dra derfra før både Jashan og jeg ble 100% fornøyd!

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Oris Dental Bossekop Skrevet

Jashan Kamboj er en dyktig tannlege som roet meg ned og gjorde behandlingen til en god opplevelse.
Faglig dyktig, medmenneskelig og tålmodig.

Hyggelig og grundig tannlege!

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Jeg har vært på Oris hos Jashan ved to tilfeller, og har opplevd god behandling begge gangene. Han er nøye, gjør en grundig jobb og skaper lett tillit. Jeg som er litt redd for å gå til tannlegen følte meg med ett trygg og ble veldig fornøyd med resultatet. Anbefales på det sterkeste!

Visdomstann

Klinikk: Oris Dental Bossekop Skrevet

Fikk betennelse i tannkjøttet som skyldtes grunnet visdomstann på vei ut. Dette fikset Jashan utmerket.