Stig Ohm

Stig Ohm er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Stig Ohm

Verdas beste tannlege!

Klinikk: Oris Dental Løkkeveien Skrevet

Som barn og ungdom på 70 og 80 talet opplevde eg ein skuletannlege, som var både hardhendt, og som i tillegg hadde ein måte å vera på som dessverre sette støkk i meg.
Dette medførte at eg utvikla ein tannlegeskrekk som plaga med veldig mykje i all ettertid.
Siste gong eg var til same tannlegen var som ung mann i 1996.
Det skulle faktisk gå nesten 26 år før eg våga meg inn på eit tannlegekontor, og eg kom heldigvis då til rett tannlege. Det var til Stig Ohm hos Oral Dental i Stavanger. Eg merka med eingong at Stig var både ein dyktig tannlege, men og at han var eit godt og empatisk medmenneske. Hans rolege, vennlege og omtenksomme måte å vera på overfor meg, som pasient, gjorde at eg med eingong kjende meg trygg, og mange års tannlegeskrekk forsvann som dogg for sola. Han undersøkte meg, la seinare inn ei ny fylling og trekte ei visdomstann heilt smertefritt. Tidlegare i sommar var eg innom for rutineundersøkjing, og det blei oppdaga tannkjøttbetennelse. Men eg veit at eg er i dei beste hender hos Stig Ohm i den vidare behandlinga.
Tusen takk, Stig, for at du tok vekk tannlegeskrekken min som eg sleit med i 26 år, tusen takk for at du alltid tek veldig godt imot meg som passient og for den uvurderlege jobben og hjelpa du gir meg. Eg kan ikkje få rost deg nok!

Den beste tannlegen!

Klinikk: Oris Dental Løkkeveien Skrevet

Etter omfattende behandling i 3 mnd kan jeg si meg superfornøyd!
Tannlegeskrekken er forsvunnet i trygge, erfarne hender! Stig Ohm er et sjeldent medmenneske som ikke ser deg som en pasient men en person.

Flink og behagelig

Klinikk: Stig Ohm Skrevet

Stig er en flink tannlege som også er dyktig på å få pasienten til å føle seg trygg og komfortabel. Han er veldig opptatt av at pasienten ikke skal føle smerte, og han foreslår ikke unødvendige behandlinger.

Fantastisk Tannlege

Klinikk: Stig Ohm Skrevet

Jeg og min familie har brukt Stig I mange år, og kan ikke få fullrost han tilstrekkelig. Hyggelig, behagelig og flink, her er det bare løp og kjøp

Fantastisk ro

Klinikk: Stig Ohm Skrevet

Fantastisk ro ved hele tannlegen, det gjør meg rolig, han har alltid tid å forklare hva som skal gjøres. Han behandler og undersøker deg også med den samme roen