Stian Bremvåg Sundli

Stian Bremvåg Sundli er tannlege i Stjørdal

Siste vurderinger av Stian Bremvåg Sundli

En toppers tannlege

Klinikk: Torget Tannhelse AS duplikat Skrevet

Har vært hos han en gang nå nylig, fikk en meget positiv opplevelse hos en tannlege for en gang skyld . Han er flink til å forklare, veldig behagelig, rolig og omsorgsfull. Gikk ut med et smil om munnen til tross for at jeg ble fattigere 😉

Ryddig og informativ tannlege

Klinikk: Torget Tannhelse AS duplikat Skrevet

Var til Stian for en vurdering av tannprotese for fortennene som har kort rot og er løse pga overregulering, samt borre et lite hull. Han forklarte grundig hvordan en slik prosess ville foregå og var ærlig på at det ikke finnes refussjonsordninger for slik behandling, informerte om at jeg har søkt pasientskadeerstatning, da informerte han om at han skulle være behjelpelig med uttalelser hvis det trengtes. Jeg har mer sprøyteskrekk enn tannlegeskrekk, så han ble litt forfjamset når jeg sa jeg ville borre uten bedøvelse og informerte at jeg kom til å kjenne det. Han spurte underveis om jeg kjente noe og var opptatt av om det gjorde vondt. Jeg svarte helt rolig at jeg kjenner det, men det går bra. Forklarte godt underveis.

Ok tannlege

Klinikk: Torget Tannhelse AS duplikat Skrevet

Grei nok tannlege, forklarte alt han skulle gjøre, steg for steg. Litt småsur/irritert på slutten av timen.

Veldig flink på alle måter

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Forklarte alt, kommuniserte bra, effektiv, hjelpsom og flink. Mitt førstevalg av tannlege fra nå av.

Veldig behagelig

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Veldg behagelig tannlege med veldig fint tanlegekontor. Assistenten var også like behagelig. Jeg var livredd for å gå til tannlegen men etter å ha vært her så går det helt fint. Anbefales på det høyeste! :)